Blommor eller Nitar? Vad väljer du?


No 1 Armband med emajlblommor med Tingeling 899 kr
No 2 Nitarmband med Tingeling och kristall 899 kr
Du hittar fler  nyheter från Disney Couture på KyssJohanna


Jag är både sockersöt och rockchic,jag gillar att blanda och missmatcha ganska friskt.
Armbanden ovan kommer från Disney Couture och eftersom jag älskar de flesta smyckena från detta märke så faller båda mig såklart i smaken.
Måste jag välja så skulle jag nog ända ta No 2,en mix av nitar,tingeling och kristall..kan det egentligen bli mer jag ? ; )

Vilket av Disney Couture armbanden ovan gillar du bäst?
Blommor eller nitar?
26 kommentarer
Jenny W

Åh, båda!! Det är kul att kunna variera sig lite beroende på humör =) /Jenny

Du vet nog vem..

Det med nitar!

Fru Evelina

blommor =)!



kramis

delinda

flower power hehe ;) kramar

Wysteriia

Nitar känns lite mer som mig ;D

Fridas favoriter

Jag gillar kombinationen av blommorna och nitarna, så båda tillsammans!



Sv: Ja, det är gott med en riktigt varm tröja på vintern, att den är handstickad gör ju att man värdesätter den mer än alla "trasor" man köper på H&M :)

Mahlin

jag gillar båda enormt mkt :)

Anonym

nitar :D men båda va snygga på sitt sätt ..

Nanna

Den med nitar var ju jättesnygg!!

Helena

Godmorgon! Jag är den lite mjukare typen hihi , så jag väljer nog blommor. Önskar dig också en fin dag, kram!

Dress Like a Princess

Jag hade valt nitarna :) hehe..



Ja idag mår jag mycket bättre, lite förkylning kvar bara men de är ingen fara! Hur mår du idga sötnos? Kramar

Angel

Nitar,ha en fin dag gumman

maria

tack så mycket :-) Jag älskar de svarta kulorna, de är lite ovanliga och glimmrar så härligt i min gran!! Jo men allt julande är liiite överskattat, man måste ju lägga så mkt pengar på de.

T

Helt klart den med blommor. Men så är jag lite romantisk av mig. :)



Ha en fin dag du me´!

Karin

nitar:)

Amanda

Den med blommor var helt klart sötast! .. :)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Nitar! :)

Anna

nitar! :)

Sassy

Jag är mer för nitar än för blommor!



kram

mia

svar: och billigt:P

Ulrica

Jag gillar blommorna bäst.

Hanne

Jeg er nok definitivt en blomster-jente:) Supersøtt!

Anna

Jag hade valt de med blommor=)

Marika

Gillade den blommiga !! =)

Marie

jag gillade nitarmbandet men det är lite för dyrt för mig just nu men skulle vilja ha ett med bara nitar.

Tory Burch

I quite like things here, but if can be cheaper just fine