Birtdayparty,jetlag och vinnare...

 

Wiii!
Vilket stressigt dygn. Ibland önskar man ju faktiskt att man kunde klona sig själv.
Elliott har haft ett ordentligt birthdayparty iallafall och det är ju det som räknas;)!
Han hälsar och tackar för alla grattis! Ni är ju för söta!
Nu har vi Star Wars Lego för en halv skolklass och Elliott är supernöjd.
Känns som jag har  tuggummi i huvudet men jag tror det är typ jetlag fast utan tidsomställning...hmm!
Ska kompensera er med en ny och lyxig tävling ikväll för att jag försummat er hela dagen! Lovar!

Någon som shoppat något kul på rean?

 

Grattis till Liz/chiclady.blogg.se som vann Isadora glosset och Grattis til MO8 som vann ögonskuggan från Yves Rocher!
Mejla mig era adresser på [email protected]
17 kommentarer
Angelique

Haha låter som du haft fullt upp ;)

HannahSthlm

Angelique: Haha..minst sagt;)!

Fia

å grattis till stora killen . rean i år va inget att ha kändes det som , eller va det jag som va ute lite sent .. hoppas du får en toppen kväll .

kram fia.

nina

oj.. har du varit ute och rest igen? :) (har inte kikat in här på ett tag). roligt..



jag har inte hunnit med att kika på någon rean än, inte till mig själv iaf.. =/

Linda

Oooh...ja, jag har hunnit shoppa en massa, en kappa, två toppar, ett halsband. Ja och sen var det ju inte så mycket mer;)



Hoppas ni har det bra! Det ser i alla fall ut så;) Grattis, grattis till STORA E!

Linda

Taack=) Jag hoppas att jag inte blir värre bara utan blir bättre=)

Karin

vad mysigt det med:) sov gott!! kram

Anna

Absolut! Kika nu, la precis upp en bild på den riktiga klänningen :o)!

♥Blondiie♥

enligt statistik bör jag snart vinna dina tävlingar=P

Dress Like a Princess

Åh ja jag kan tänka mig att det har vart ett himla galej idag :) Kul! Hoppas ni får sova gott nu.. Kram

Ellinor

Vilken superkvinna/mamma du är. Jag förstår inte hur du hinner med allt.

marie

du gör så fina collage jämt! duktig du är som hinner med allt!

Lovisa

Ja, men då gäller det osm du säger att få de snyggt målat.. Och jag var ju så smart och tog på hårfärgshandskar då jag skulle färga håret och naglarna var ej helt torra, så fick måla om sen.. Men nu ser dom skapliga ut :)



Vad ska du göra på nyår?

Niklas Eriksson

Nope, jag handlar inte på reor, tycker inte om att trängas med allt & alla...

Så jag betalar gladligen fullt pris och slipper trängseln.



/Mvh Niklas

Petra

Härlig födelsedagstårta =) Jag har reafyndat hos Asos på nätet!!

Emma

Grattis till killen din! Jag har fortfarande inte fyndat en enda liten sak på rean, men imorgon, jag hoppas på imorgon!

mini

åå lilla söta han har haft kalas, grattis i efterskott! efter min villiams födelsedag i november trodde jag mig drunkna i star wars lego där hemma, ännu värre blev det efter julen, star wars gubbar överallt...



jag passar på att önska dig och dina små söta ett riktigt gott nytt år! kramar! mini