Årets Julklapp? Ett Fallskärmshopp?



Jag har  börjat ångra lite nu när det går åt skogen att packa om resväskorna att jag inte tänkte på att ge bort upplevelser.
Ett  fallskärmshopp skulle ju vara den perfekta presenten.
Själv är jag ganska modig och skulle bli superglad och någon gav bort ett fallskärmshopp till mig.
Ett presentkort på fallskärmshopp hade inte tagit mycket plats i resväskan.
Här finns ett perfekt ställe där du kan boka och ge bort fallskärmshopp.
Du kan tex. boka tandemhopp då man får hoppa tillsammans med erfaren instruktör.
Upplevelsen kan föevigas på film (DVD/VHS)och med digitala bilder om man vill.
Presentkort/hopp kan man enkelt boka online.Toppen!
Du kan även ha event där med företaget tex. och ha en lunch eller middag i anslutning till ditt fallskärmshopp.

Kanske kan bli Årets Julklapp till någon som redan har allt?!
Har DU hoppat fallskärm någongång?
5 kommentarer
ulle

Nej, det är jag alldeles för feg och fet för! Sonen har det däremot på sin önskelista!

HannahSthlm

ulle: Åhh..där ser man..poppis bland modiga grabbar iaf;)!

Erika

nej har aldrig hoppat, men sambon har och jag skulle inte tacka nej! fy bubblan vad roligt! ÅH!pirrar i magen jag bara tänker på det!

HannahSthlm

Erika: Ja! Visst vore det kul att pröva!;) Kram!

JOANNA

jag hadde viljat testa att hoppa fallskärm!;)