Dagens outfit och Hannah filosoferar...



Dagens "jag":
Trekvartsärmad tee med spetskant H&M
Kjol med volagner från H&M barn
Leggings med rutor från Lindrex
Knee High's/Overknee från Lindex med spetskant
Boots med rosett från Din Sko
Armaband från Tiamo samt ett från Egypten
Ärvd guldring




Birthadaypartyt är över,vad lugnt det blev när alla gästerna försvann.
En vän och jag sitter nu och dricker lite rosé och filosoferar.

För 13 år sedan kunde jag inte sova denna kväll.
Jag var 19 år och visste att jag skulle infinna mig på SöS kl 7 morgonen efter.
Två veckor tidgare hade ett planerat kejsarsnitt inbokats till den 24 Aug.
William låg "upp och ner" i magen och ville efter omfattande försök inte vända sig.

Jag visste nada om barn, jag visste ingenting om hur det skulle bli att vara en mamma .
Det enda jag visste säkert var att även om William inte var direkt planerad så var jag överlycklig över den kommande babyn, hans pappa lika så.
Vi skulle bli de bästa föräldrarna i världen!

Åren har gått och även om ALLTING inte ALLTID fluffat omkring på små rosa moln så ÄR William det absolut bästa som hänt mig !
Jag var så ung och mycket av det jag gjort i mitt liv har jag gjort när jag har haft honom.
Det känns som han alltid funnits med mig och idag är vi verkligen de bästa vänner.
En del säger att man inte "kan vara vän" med sitt barn,men DET kan man.
På ett ansvart fullt sätt! Det är en svår balansgång, men det går!

IMORGON blir min äldsta lilla storögada guldklimp TONÅRING och på MÅNGA vis känns det HELT absurt HUR fort tiden gått!

VI hade en stor gemensam Birthdayhappening för både William och mig IDAG, men eftersom William fyller IMORGON så visar jag BILDERNA därifrån DÅ, det är ju FAKTISKT DÅ det ÄR WILLIAM's DAG ,PÅ RIKTIGT!

Ciao♥
24 kommentarer
Petra

Snygga, rutiga leggings!

Nettan

Jag riktigt rös till när jag läste texten, vilken tur att det gått så bra som det gjort & hoppas att det fortsätter så även fast han växer upp så fort :D

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Grattis till honom och jösses vad snygg du är!! Måste spana efter leggingsen.

Bea

Vilken snygg outfit!!

JOSEFINE

god morgon :)

Karin

finfin outfit:) kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

finaste vackraste hanna! du är så fantastiskt söt!



hoppas du får en finfin söndag! kram!

madeleine

fint:)

misshelena

vad fin du är idag..jättesöt..

Sassy

Det är inte klokt vad fin du var!

Och vad fint du skrev om din lille pojke, verkligen! Grattis till honom!



kram

mia dh

Grattis lilla stora tonåringen och guh vad fin du var, helcoola leggings. Kram kram.

Jenny W

Jag tycker att det var otroligt modigt av dig att skaffa barn så ung, och du verkar vara en jättebra mamma och en fin person med bra värderingar. Riktigt snygg outfit också! Kram/Jenny

Nina

Urfin outfit och ett stort Grattis till dej och W.



Kramar.

Fredrik Frisören

snyggt...

Veronica

Det är bara finfint med mig :) Jättesöt outfit!

Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Så himla fint skrivet :)

Och jösses så himla fin du är!

Kram





Ninni

Så otroligt gulligt skrivet att jag fick tårar i ögonen på allvar! Jag har också en William och en tvillingbror till honom som heter Douglas och de är det allra allra finaste jag har.

delinda

lovely outfit gumman =)

Stina

åh-

han är jätte söt (l)

HannahSthlm

Ninni: Tack..eller vad man ska säga..:)

Kan tänka mig att dina tvillingar är de finaste i världen,underbara namn har de ju också:)!

Emmy

snyggt

Petra Bloggar

ÅH vad snyggT!!!

Alexandra

söt kjol du hade :)

jennifer

gud va fin du är!