My new Canon


Skogsoutfit:
Jeans D Brand
Långärmad tee H&M
Juicy Couture Hoodie
Väst från Svea
Rosa Viking Stövlar



Det blev en Canon EOS 1000D .
Priset var 5995 kr (det var i någon nätbutik jag sett den för 4995.)

Jag är såå glad över den ,det kommer bli mycket enklare och roligare att fota i framtiden!
Har varit ute i skogen (japp,ni läste rätt ;) i spöregn hela kvällen men imorgon ska jag läsa instruktionsboken.
Mycket jobb återstår med rätt inställningar men visst blev "provbilderna" rätt ok ändå?



12 kommentarer
Sarah Giercksky

Söta stövlar :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du kommer ha så kul med din kamera! i promise!

kram!

Faduma

Cool bild !

Juliana

Det är så kul med ny bra kamera! Verkligen värt priset. Jag har fotat som en galning sedan vi köpte en systemkamera. Hur kul som helst!

Söderlund

Hanna är cool, för hanna bor i Stockholm? ^^

Josiee

Godmorgon:)

Amanda

Vad skoj med ny kamera! =)

Marie

Roligt med ny kamera! Synd att man inte kan köpa allt man vill ha.. skulle ju oxå vilja ha en!

Stina

Åh gud.



Bilderna blev fantastiska faktiskt. !

Vad mkt bättre det är med system kameror =)



Ska tjata lite på pappa , haha.

Ha det bra! =)

,,<3

johanna

fiiin blogg :) ha en bra dag kram

Stina

Vad kul! Jag funderar också på att slå till på en systemkamera, en EOS450 blir det nog i så fall..

Sarah

grattis till köpet :)