Thank u!



Höjer en skål och tackar för alla fina grattishälsningar jag fått idag!
Merci merci!

Blommiga teen från H&M åkte på som en kort klänning till svarta leggings.

Kvällen har varit lugn med middag och paketöppning.
Känner mig inte äldre än igår och som vanligt fick jag visa leg på systembolaget så någon ålderskris känner jag inte av!
Fick även en galen pensionär efter mig, när jag skulle raca och hämta Elliott på cykel och var sen, han hötte med näven och skrek" Se upp hur du kör unge,du är livsfarlig"..ha ha...

Lovade ju att visa presenterna och här kommer några av dem.

Första skålen och fatet är från Bruka Design
Andra fatet/ brickan är från Designtorget och heter Plattan!


Presentkort på Kicks och nagelfil med Swarowskikristaller
Volume Shine Gloss från Isadora

Den absolut bästa presenten fick jag av William!
Han har shoppat den själv,valt &  fixat..blev nästan rörd;)
Edt  Kylie Minouge Showtime

Fina grattiskort och blommor.
Det första kortet tyckte jag var lite kul,klicka för föstoring;)!

 En systemkamera ska jag få av mamma ,så i veckan ska jag kika ut någon.
Har du tips på någon bra samt hyfsat enkel så får du gärna tipsa på!

!
Detta fina fotomontage hade min kära läsare Niklas knåpat ihop!
Tusen tack till honom och alla er andra!♥

15 kommentarer
Niklas Eriksson

Verkar som du haft en lyckad födelsedag.

Jag själv har funderar på en Nikon D300. Men jag skulle nog rekomendera nån av de mindre Nikon D60 eller D40 med en 18 - 135 optik, så täcker du in de flesta behov. Båda dessa har inbyggd blixt.



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Niklas: Tack för tipsen,kan verkligen behövas:)!

donnasandra

Många grattis!

Nettan

Canon eos 400D eller 450D skulle jag tipsa om :)

Josiee

grattis i efterskott då:)

Ulrica

Grattis i efterskott!!

Fredrik Frisören

Godmorgon!

Karin

ser underbart ut:)

mini

tänka sig att sitt barns present går rakt in i hjärtat! jag fick en liten burk med änglar på som min villiam hade fyllt med smågodis, bara mammas favoriter. tro mig jag var rörd...



önskar dig en bra dag idag, kram!

mini

moa

canon eos-serien (400d och 450d) är helt underbara systemkameror! :) absolut bästa.



och GRATTIS i efterskott! fina presenter, och dina barn verkar vara så damn gulliga! :) du med för den delen.

Ida

Grattis i efterskott!

Mickan

Fina presenter du fick. :)

Sassy

Åh, vad mycket fint du fick!

Den där brickan var helt i min smak, så cootl möster!



kram

Emelie

Grattis i efterskott=) Jag tycker att du ska köpa en Canon. dom är enkla och bra. Jag har en d40x som jag är väldigt nöjd med.=)

Bea

superfina presenter! Och grattis i efterskott :) kram