The In Between Collection- Lindex

Nu presenterar Lindex sin nya underklädeskollektion-The In Between Collection.

Sofistikerat och feminint, för vardag och fest.
Kvinnliga underkläder med hög kvalitet och bra passform.

Kollektionen går i romantisk spets men även modeller i harmoniska färger och sobert svart präglar kollektionen.
The In Between Kollektion kommer finnas i butik och på Lindex Shop Online from. vecka 34.
Nyheter ur kollektionen kommer sedan presenteras kontinuerligt under hela hösten.
 
The Perfect Party Body 249 kr
Du hittar den och fler spännade nyheter på Lindex Shop Online


"Det är roligt att kunna matcha underkläder med den övriga klädseln och göra underkläderna till en del av sin look.
En svart ,snygg body som skymtar fram under exempelvis en kavaj kan vara otroligt snyggt"
Emma Wiklund, Fashion and Consumer Advisor på Lindex.

Åhh..visst ÄR snygga underkläder bland det roligaste som finns att shoppa?
Missa inte Lindex In Between Collection nu i höst!
11 kommentarer
elin

hej! jag tänkte bara fråga om du och din yngsta son var i örebro igår,s öndag? jag såg er två och de första jag kom på var at tvärlden är väldigt liten, jag själv bor i örebro och bruka läsa din blogg, och helt plötsligt så fanns du i örebro:)

Rebecka

vad fint med romantisk spets :) har du en bra måndag?

Rebecca

Åh det är så fint med spets!

Daniel

Det lovar jag att inte missa! ;)

Lenita

ha en bra kväll!

Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Håller med! Snygga underkläder är riktigt kul att shoppa! Längtar tills jag får handla det igen. :)



Det är inte liiiika kul att spana in gravidunderkläder kan jag säga. Trosorna är stora som tält och slutar precis under bysten. Inte ens min mormor på 87 bast äger sådana kreationer. Haha :P



Ha en härlig kväll!

Erika

Jag älskar snygga underkläder.

Måste spana in de där när de kommer i butik.

HannahSthlm

elin: Ja det var vi faktiskt,höll på att regna bort;)!Världen är verklgen liten..:)

Anders Dahlberg

Hej!



Jag heter Anders och jobbar som e-handelschef på Lindex. Roligt att du skriver om Lindex produkter!



Visste du att Lindex länkar tillbaka till dig om du länkar rätt? Längst ned på varje produktsida finns en ruta med de blogginlägg som länkar till produktsidan. Besökare till Lindex hemsida kan alltså hitta till din blogg när du länkar till Lindex produkter.



Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera. Följ guiden nedan noggrant:



1. Skriv ett blogginlägg

2. Gå in på den specifika produktsidan på Lindex.com, t.ex. http://www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?prodid=1907142&id=7849&subid=9653&type=rel&color=457077&NewView=true och kopiera adressen. Obs! Använd inte förstasidans adress!

3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg

4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss

5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Lindex.com!



Tips! På alla prodkutsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på "blogga"-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten. På så sätt kan du både visa en bild på produkten och länka rätt så att du får synas på Lindex.com.



Ha det bra

Anders

elin

tack för svaret:P jag tänkte faktiskt gå fram och hälsa men var med en kompis som hade lite bråttom iväg:P

moncler jacket

During the 1980s <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jacket</a> began after a fashion to go <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jackets UK</a> with people who wear their <a