Saturday Champagne...

 
C har kikat över och vi sitter och dricker lite champagne.
Lite synd att jag inte kan hänga med ut ikväll när jag för första gången i sommar är något som liknar solbränd ;)

Någon som dragit ut är dock W och hans söta kompis.
Händer inte ofta,men ikväll var det en speciell happening.
Vi åt en mysig tacomiddag på stora balkongen i solnedgången och sedan fick jag hjälpa till och "styla dem".
Aja...vara smakråd är nog ett bätte ordval;)
Kommer hålla mig vaken till småtimmarna för att beställa taxi hem till dem,inte för att det är långt,men de är ju inte såå stora!
Jag litar stenhårt på W,men sen vet man ju aldrig vad som händer runt omkring...


Coola killar,ellerhur?;)


Hoppas ni har en underbar Lördag!
Vad hittar ni på?

Kram♥

14 kommentarer
Petra Bloggar

CHAMPANGE?!!!!!!!!!!!!!! jag ilar.... ses snart ;-)

Vendela

cool blogg du har. Det verkar trevligt!

elisabet

Åh vad härligt med champagne, här har det varit kräftor och nubbe.

Angel

lyxigt,tack för lyckönskningen ler hoppas du får en fin kväll

Hanne

Den champagnen så veeeldig god ut:)

Nina

Aldrig fel med champagne.



Hoppas att du hade en mysig kväll.

Melina

härligt

sanny

tack desamma gumman.

har du planerat idag då?

Karin

vad gott med champagne:) ha en underbar söndag!:) kram!

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Oj, vad stor han har blivit. :)

Linda

Nee! Snacka om otur :)

Fatma

haha, vilka balla killar ;)

Stina

OMG! söwtnoosar<33

Dilek Isabelle

Coola grabbar :)