Reminder! Vinn ett snäckarmband!

 
Nu har du chansen att vinna ett supersött snäckarmband från Egypten.
Handgjort,originellt och en toksöt accessoar som inte "alla går omkring med".

Jag är verkligen superglad jag fick två och kommer använda det jag behåller med gjädje,kan onekligen piffa upp en höstsvart outfit om inte annat;)

Tävlingen avslutas redan ikväll Söndag kl 23.59 så PASSA PÅ att vara med!
Lämna en kommentar här eller HÄR under DETTA inlägget så är du med i utlottningen!
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress.

Lycka till!♥
19 kommentarer
Linda

God Natt

Sofia

Svar:

Eller hur?! :P

Jennie

åh va kul med tävlingar ;D blev så glad då jag vann!

Sandra

Im in

Ida Björck

jag är så med :D



godnatt :)

Emma

Sött!

Linda

Jag är med! Snacka om att det var nära innan den avslutades..

sofi

sv: Tack, tack, det samma till dig!

Dress Like a Princess

Eller hur, Mamma Mia va så underbar :)

Amanda

Klart man vill vara med och tävla! =)

Jessi

synd att jag inte hann vara med, men jätte fint :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så fina, synd att man missa

julia.

åh, det där var ju jättefint! synd att jag inte han i tid...

Sassy

Du är utmanad!

Evelina

Tusan, jag hann inte :/ Fint armband!

Pernilla

synd att jag inte såg det tidigare :(

nadja

klart man är med och tävlar =) nu hållar jag tummarna

Josefine

fin armband :)

anna

Fint armband