Pressfrukost NK Damskor & Accessoarer

 

I dag var jag förbi NK's pressfrukost för att spana på nyheter.
Fyra nya avdelningar på gatuplanet står nu klara inför höstsäsongen,
bla. större stilrena ytor för NK Damskor & Accessoarer och en egen avdelning för det italienska märket Tod's.

Fy så fin inredning och vilka underbara väskor och skor, skulle noga kunna tänka mig de flesta;)



 




Pressfrukosten anordnades av Micael Bindefeld och en liten "Goodiebag" från NK fick vi med oss.


Körde på min spetstop från Monki och grå sqin jeans imorse men nu har jag ett lunchmöte och solen strålar så det blir snabbt ombyte!

Ciao!♥
25 kommentarer
Nina

Åh vad kul med press-frukost! Vad var det i goodiebagen? =)



Ha en fin dag.

Sassy

Vad kul med pressfrukost!

Den där rosa lilla soffan var helt galet fin!

kram

Åsa.S

Kul! Vad var det i goodiebagen?



jag har lite funderingar på Egypten... att åka dit alltså.

Vet ju att du varit där flera ggr... var?

Har du några tips? Vill bara ha en vecka i total avkoppling... =)



Ha en fin dag!

Elli

har det så bra

Alexandra

guud vad snygg inredning! :O NK har verkligen allt, det e superbra! :D

elisabet

Låter kul, är du journalist eller? Ska masa mig in till NK i veckan och kolla in Tod´s avdelningen tänkte jag!

Wysteriia

Jag vill också gå på såna där roliga saker ^^

MiaShopping

Kul att ses! Jag kan bara hålla med, man blir verkligen shoppingsugen.

Angel

åh nu blir jag avis,tihi va var det i goodiebagen?Ha en mysig kväll du med gumman

Jonna

kul:)

Cassandra

Vad kul med pressfrukost!

Ja, paketet har kommit. Tack så jättemycket!! :)



Kram!

Carolina

ÅH vilken Gudgrann rosa och vit soffa. Älskar den. Önskar vi med hade NK i Hässleholm haha.

Linnea

Åh, varför får jag aldrig gå på sånt där roligt? Haha :)

Karin

låter riktigt nice:D kramar

Att ha det gott

Härliga bilder

Miss S

oj där skulle man spanat länge, den där fransväskan var lovely helt klart :)



ha det gott

Miss S

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vad kul med pressfrukost :)

Mimmi

fiint =)

Petra

Håller med föregående talare om att den rosa soffan är ljuvlig. Tänk om den funnits i turkost också :-)

Anna

Åhh..den soffan..och bordet! Så ljuvligt!

misshelena

ohh..vilka fina handväskor..

Jerry Fager

vad roligt att du gillade inredningen, för jag är nämligen en av dem som byggt den=P



ha det gott

HannahSthlm

Jerry Fager: Wow! Imponerande;)!

Ha det fint du med!

Nadja

Så trevligt det ser ut, måste va det ultimata sättet att börja en morgon!

leopardia

Den där soffan skulle kunna få bo hemma hos mig ;)