Och där har vi då de där fransarna igen...


Fransboots and heels från Wedins

What a day!

Förmiddagen rivstartades med intensiv ansiktsbehandling på salong som säkert kommer göra mig till en prinsessa (nåja;) på sikt men idag mina vänner kan jag lova er att jag sett precis allt annat än vacker ut.
Eftermiddagen fortsatte efter mysig lunch med vän i shoppingens tecken.
Rödprickig or not...shoppa och äta måste man ju faktiskt göra;)!

Hittade "mina fransbots" i brunt på Wedin's supersale och ett par senapsfärgade heels,endast 300 kr för båda paren!
Ni som följer min blogg vet ju mitt svala intresse för reor,men det är ju inte rean i sig jag ogillar utan produkterna som reas ut!
OCH..denna dagen hade jag tur, är grymt nöjd med mina nya skor!

Tänk att jag har reafyndat ;)!


Tur förbi Mango och Monki blev det också, men vad som slank med i påsarna får ni se imorgon!

Grabbarna är hemma igen och Kevin är på visit...så nu måste jag nog runda av för idag!

Haft en fin fredag?!
Shoppat något kul ,softat lr hamnat på någon awesome fest?
Tell me!♥
15 kommentarer
VintageRetroPrinsessa

Dom bruma frans skorna var ju bara hur snygga som helst

snacka om att passa in nu i höst ;)

där kan vi snacka FYND



Mvh J

Jennie

har bara softat ikväll..

Starmama

Hej Hanna, det var den med volanger du hade fyndat fr Tradera.

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆a

är nyfiken på dina köp :)

Sassy

Vad snygga fransbootsen var! Och jag råkade också reafynda på monki igår...



kram

ANGELICA

Svar: Åh tack så mycket babe! :) Puss

Linda-Marie

Svar; Tack detsamma! <3

Nina

Det blev bio & thaimat igår!



Ha en mysig lördag.

namn

sitter som på nålar,väntar på att min vännina ska föda..

Daniel

Shopping å ansiktsbehandling, vilken lyx.



Kroatinen var mycket bra, rekommenderar varmt kusten. Många stränder å fina städer. Very nice!!

Kram

Erika

Fingrade på de där fransskorna idag, snygga är de =)

Rebecka

Jag var på en humorkväll, med Magnus Betner, Johan Rheborg, Björn Gustafsson m.fl. :)

Jenny W

Fredagen blev det jobb till 17, men idag har jag shoppat en finfin kjol som ska få följa med ut ikväll =) Ska bli spännande att se vad som finns i påsarna... /Jenny

anna

Snyggt

Julia svarar

hihi, tack, men nu kan jag inte ha så på ett tag;p

snygga skor, btw!