MQ's nya superheta kampanj!





Nästa vecka drar MQ´s senste kampanj "Fashion of MQ" igång.
Den frontas av Brolle och tre heta svenska supermodeller.
Elsa Sylwan,Adina Fohlin samt Madeleine Blomberg.

Brolle och modellerna har spelat i en cover på Bowies "Fashion".
Låten kommer kunna laddas ner som singel och ringsignal.
De underbara kampanjbilderna är tagna av Eric Broms och det blir även en grym
reklmfilm som Jonas Åkerlund regisserat.

(Jag har filmen på min dator men kan tyvärr inte  förhandsvisa er den pga. att min pc strular,ni får helt enkelt ge er till tåls till kampanjen drar igång)

Lite intressant "backstage info" om kampanjen:
Foto: Jonas Broms
Regissör: Jonas Åkerlund
Producent: Eva Templeman
Musik: Johan van den Burg
Syylist. Maria Virgin
Hår. Peter Andersson
Make: Kajsa Swanberg

Absolut en av MQ´s snyggaste kampanjer hittills, enligt mig.
Vad tycker du?

28 kommentarer
Wysteriia

SNYGGT :D

Carolina

Här är allt bra tack :) Hoppas desamma! Åh, jag tycker alltid att det är svårt att starta upp bloggen igen efter en längre bloggpaus haha. Nu går det lite trögt för min del, när läsarantalet sjunker... Får börja arbeta på det igen :)

Ida Björck

svar: jo jag vet, när ja var i Sydamerika för något år sedan så fick man sig en rejäl tankeomställare .. Våra problem är som luft jämfört med deras :(



det där ssåg fint ut :D

Melina

fina pcis

Cassandra

Jättesnygga foton! Har du skickat min vinst än? :)



Kram och ha en fin kväll!

Erika

Tack så mycket!



Snygga kampanjbilder =)

natta

sv: Ja holland är super fint :)

Taack , fast nu är jag hemma igen:)

Vad bra :D

Hp

Lovely!

s h o p a h o l i c m a m m a n

Visst är dom fina, min dotter har en röd och den är verkligen super=) Skärpet fyndade jag på NS i en reakorg hihi.. mitt bästa köp i sommar=) Kram therese

Jennie

stilfull :)

Lovisa

Tack så mycket!

LIFE BY Marielle

snyggtsnyggt

Little Peaché

Sv: Åh tack! Hoppas du får en fin start på helgen imorrn!



Kram på dig

Ellinor

Ellinor

oj.. blev konstigt innan...

Men, jag gillar faktiskt inte den.

Kanske är det Brolle, för honom gillar jag inte=/

Evelina

Jättefin kampanj :D

Elin

Tack så mycket

Malin

Du får gärna ta en titt i min blogg om du vill få lite sminktips. Kommer nya tips varje dag. "Dagens sminkning" brukar vara poppis :) Kram Malin

Nina

Ska kika in på MQ idag! Ha en bra dag.

liene

Tack så mycket:D



grymt snyggt!

glitterandbling

fina bilder :)

Jennie

läckra bilder :)

Sassy

Tack så mycket!

Bilderna var fina, ska bli spännande att höra vad de gör med "Fashion"!

Sabine

snygga pics

Erika

det var snygga bilder, M brukar ju köra på samma gamla visa när det gäller deras kampanjer, det var kul med lite nya takter =)

Rebecka

åååh Brolle :D



hehe jo snygga bilder. den kampanjen lär nog slå igenom :)

har du en bra fredag?

Jenny W

Riktigt snygga bilder och modeller! /Jenny

Stylissimo - Fifi

Ganska så läckra bilder faktiskt.