Me like Make Up Store...


Facemist från MUS, 195 kr.
Fick en "minimist" med som present,verkligen praktisk att ha i väskan!


Jag är trött idag.Galet trött!
Passande nog har mormor grabbarna till imorgon så jag har hunnit med både frisörbesök på kvällen och Make Up Store Shopping på Åhlens City lite tidigare.
Min frisör är verkligen världens sötaste, tar sig alltid tid när jag "panikringer," även om det blir på kvällen.
Mitt hår kändes inte direkt fint efter sol och bad i Egypten ,men nu är det fräscht igen!!

Från MUS blev det en av mina favorit facemister.
Kan verkligen rek. den till er alla!

Vandrade hem med den färglada fina påsen i regnet nu vid 20 tiden,visst påminner den lite om en regnbåge? ;)

Svarar på era kommentarer imorgon,nu måste jag sova,har blivit för lite av den varan senaste tiden!
13 kommentarer
Linda

Hoppas du haft en bra dag (:

Jessica

Åh perfekt att ha med sig i väsklan, praktikst och bra :)

Alexandra

Låter som en skön kväll :)

Alexandra

Låter som en skön kväll :)

Melina

härligt :)

mia dh

Jag är ute efter en fuktande, skyddande facemist, är denna en sådan kanske? Bra pris iaf. Ha det gott.

Dress Like a Princess

God morgon gumman! :)

Jennie

åh va fin :) ja den påminner om en regnbåge ^^

misshelena

var och blev sminkad en gång där det var en häftig upplevelse..ha det gott..

Jonna

sån vill ja ha!

Sandra

jag är också förbannat trött idag =( tror det är för att det är dagen innan helgen, torsdagar och tisdagar är fördjävliga :S

Ap

Sån vill jag ha!

Erika

Ja, den där facemisten är verkligen bra!