Lindex Showroom Grand Opening



Idag var jag förbi Lindex Showroom Grand Opening på lunchbuffé.
Lindex nya showroom står nu klart och där fanns mycket att inspireras av inför hösten!

 



Att rutigt,blommigt och spets är höstens stora modemåsten har väl inte undgått någon?
Blommorna kan man tyckas vara lite trött på vid det här laget men i en "höstigare version" håller de fortfarande!
 
Persoliga favoriter jag sprang på var stickad tröja med ren, rosa sett med vantar och mössa och den lilla rosett clutchen!

Denna skinnjacka för små tuffa killar och tjejer tycker jag ni som har barn ska spana efter, 399 kr.



Söt rosettprydd goodiebag innehållandes bruna skinnhandskar fick jag med mig,perfekt inför hösten!

22 kommentarer
Petra Bloggar

jag vill också gå på galej surar



hihi! :D



Kram

Sassy

Åh, vad kul!

Roligt med goodiebagen också!

kram

Nina

Ursnygga skinnhandskar!

Josefine

fin plagg :)

Alexandra

hehe ja precis ;D

Ida Björck

svar: ja Lindex har fått in en massa snyggt :D

Nergårds-Emma

Ihh, det rosa setet måste jag ha! Så sött!

Petra

Snyggt! Lindex verkar verkligen ha spottat upp sig. Kul! Skönt att inte bara vara hänvisad till H&M i budgetväg, ha ha.

Pernilla

Lindex har verkligen förändrats, förr var det värsta tantaffären hihi

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

håller med.

Dock så är det rätt skönt eller vad man ska säga att modet håller i sig lite längre nu för tiden..Jag tycker att det som var hett i vintras även funkar denna vinter. Det är mer extrema saker som ändras från säsong till säsong men basgrejerna håller i sig...samt vissa specifika plagg.

L8

Vi hade en riktigt trevlig kväll. :) Hoppas att din vara lika bra!

Fredrik Frisören

Vill tipsa om en underbar webbutik: http://www.byvalentin.se

Kinga

Hej där vännen!

Jag har knåpat och illustrerat ihop en sminkguide, och jag undrar, tycker du den hjälper tjejer och ger mer klarhet i hur man ska sminka sig?



är det lönt att fortsätta med sådana guider?



Kramar och pussar Kinga

Wysteriia

Såna där skinnhandskar vill jag också ha :)

Josiee

Godmorgon:)

Att ha det gott

Åhh Jag var bjuden men kunde inte gå Det RETAR mig

Angel

snygga handskar

Anna

Lindex har verkligen fått in mycket bra!

leopardia

håller med om att den där stickade tröjan var snygg, även om jag kanske tror att det är en hjort och inte ren, men jag känner att jag har för 17 glömt bort hur renar ser ut ;)

Erika

Kul med lunchbuffé =)

Snygga grejjor hade de också!

Sara

Fina saker :)