Help Jean-Marc...


Från Riga.Jag gillar speciellt dessa två bilder!

Fler bilder hittar du i portfolion

Gosh! Nu får jag lite ångest.
Hade helt glömt det här mejlet från Jean-Marc....

""Min franska fotograf "från Montepellier kommer till Sthlm nu i slutet av augusti för att fotografera till en stor utställning han håller på med.
Verkar vara ett grymt projekt och många europeiska länder är involverade!
Gillar bilderna ovan som är från Riga. 

Jean-Marc behövder dock lite hjälp med kontakter till svensk media.
Jag tror inte han är ute efter att synas på VR,på finest.se ,lr hos blondinbella;)
Inget ont om någon av ovanstående men rätt forum för Jean-Marc är det nog inte!
Han söker..vad säger man..lite mer "seriösa forum" för sin konst.

Någon som har koll på art/fototidningar lr fotomagazin på webben han kan kontakta?!
Någon som kan tipsa om en svensk tvkanal/dagstidning om ev. skulle vara intresserad av detta?
Mejladresser etc...tipsa här i bloggen alt. mejla mig på [email protected]

Jag kan såklart komma med mina små tips själv till J-M,
men det vore snällt om någon ville hjälpa till!
Känns mest som jag är insnöad på Vogue och modebloggar ;)

Bråttom är det också så tipsa på snälla ni! 
Nu har jag iallfall försökt hjälpa till!

Projektet finns mer info om här
3 kommentarer
Rebecka

Vilka fina foton :)

har du varit modell tidigare?

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Tyvärr ingen aning, men fina bilder!

Sweetheart

Riktigt snygga bilder! Men har inte så stor koll på vart han ska vända sig...