Champagne Saturday!


Champagnen är uppkorkad och snart kommer kräftorna!
Lite oväntat, jag gillar inte ens kräftor,men det kan nog bli trevligt;)!

Sprang förbi Lindex på jakt efter leggings i eftermiddags och kunde inte motstå detta halsband och armband!
Passar finfint till den den svarta toppen jag har på mig ikväll,så det blir nog dessa accessoarer som får hänga med ut ikväll!

Outfitbild kommer lite senare,om jag hinner,annars imorgon!

Hoppas ni har en underbar lördagkväll!
Vad hittar du på?♥
13 kommentarer
Karin

tack mycket bra val:) skål:) kram!

HannahSthlm

Karin: Ha ha..skål;)!

delinda

cheeeers ;)

marita

det var snyggt och såg lite lyxigt ut,bra köp..

Petra

Mums för champagne, men kräftorna hoppar jag =)

Christin

Jättefina smycken! Ha en fin söndag

Ida Björck

fint armband :D

Nina

Hoppas att du hade en mysig kväll!



Kram

Lottisin

vilka fina accessoarer du har fyndat! :)

Jonna

ha en mysig!

Rebecka

Hoppas du hade kul :)

Sassy

Skål för oväntat champagnedrickande!

malin

läckra smycken, gillar kombinationen guld och svart!