Who's that baby?

Nej! Jag kunde inte åka till Mio idag.En inre spärr hindrade mig.
Jag utlovar er en ny updaterad bild på blåtiran imorgon så tror jag ni förstår mig bättre.
Folk är riktigt fördomsfulla ska jag tala om. Jag gillar inte att se misshandlad ut. Det ingår inte riktigt i min image;)
Jag är ju tvungen att konfrontera massa folk på vardagar så jag har märkt skillanden under den gångna veckan.
Det är verkligen väldigt många som sneglar.. Och nej,jag är inte paranoid!

Vi har fikat med några vänner och ätit god middag.Lugn Lördag.
Nu senaste timmen har jag gått igenom lite gamla foton som jag aldrig hinner annars.
Verkligen nostalgi! Lilla-E är ju bara sötare än socker!
Snygga sönderplockade ögonbryn jag hade och bedårande blonda inslag i håret..hmmm..magkort linne är väl inte förstahandsval för mig att bära längre..heller;)!
Men oj så kul det är med gamla foton! Dessa är ungefär 5 år gamla.

 



image4010

15 kommentarer
Sassy

Vilken liten sötnos du har!
Ha en skön kväll!

hannahsthlm

Sassy: Tack!Han är ju mycket större nu..men..fortfarande söt iaf:)! Ha en underbar kväll du med!

Angel

Vilka fina bilder,minnen d där kan jag tro.

Rebecka

va sött :)

och gud va jobbigt det är med såna där inre spärrar ibland

hannahsthlm

Angel: Oh Yes! Såå många minnen:)!

Rebecka: :) Jaa..men idag var det nog klokt med min inre spärr,kanske kan göra ett försök imorgon istället om jag "ser normalare ut",det visar sig det:)!

Johanna

Sötis bilder! Kul att kolla på gamla bilder. Värdefullt det :)

Jannica

Haha, sånt är så jobbigt när man vet att folk tänker en massa saker som inte är sanna! När jag jobbade tidigare ikväll skulle jag göra ett hembesök och jag virrade totalt bort mig (visste inte vilken dörr jag skulle ringa på). En man som gick förbi stannade till och där stod han sedan och sneglade på mig på avstånd och trodde väl jag var en inbrottstjuv eller något, kände hans onda och misstänksamma blickar haha.

Söta bilder förresten, man ser tydligt att det är Lilla-E fast han är pytteliten på bilderna! :)

hannahsthlm

Johanna: Ja det är det verkligen! Både värdefullt och kul:)!

Jannica:Åhh..stackare..typiskt en situation jag också skulle kunna hamna i..helt oskyldig;)!
Jaa..det är jobbigt när folk inbillar sig massa saker som inte är sanna och man kan liksom inte säga något heller..aja..ha ha!

Ja! Visst ser man att det är Lilla-E :)! Kram!

melina

Svar: Jag är säkert att väst står dig också jätte bra! Vilken sötnos har du!!!

Nina

Håller med, han är sötare än socker! Vilken goding =)
Det är så kul att kika på gamla kort ibland...=)

Jenny W

va roligt med gamla bilder! jättefina! kram/jenny

sophie

söt bebis ! :)

Benke

Måste vara hemskt för din äldste son att du bara skriver om den lilla hela tiden. Kolla din blogg noga så ser du att det står till 90 % om Lilla E, att han e söt, go, mysig mm. Väldigt lite om den stora....synd.....

hannahsthlm

Benke:Jag skriver om W också.Och han tar inte det minsta illa upp kan jag tala om att jag skriver mer om hans bror.W och jag har en mycket speciell kontakt och jag gör absolut ingen skillnad på mina barn privat!Av naturliga orsaker så spenderar en mamma mer tid med en 5 åring än en 12 åring,pga. det kanske Lilla-E:s förehavanden florerar mer här på bloggen.Jag tycker det är stor skillnad om mina killar skulle vara jämnåriga och jag skulle skriva mer om den ena..nu är ju inte så fallet:)!

Sen har jag även andra privata skäl som jag inte vill förklara närmare! Ha det fint!

Tory Burch



Do not superstitious high heels you, take a look at how Hollywood actress in their interpretation of flat shoes! From "Sex and the City" and to the red carpet like the darling of women, have regarded high-heeled shoes for the woman holding the myth of sacred objects are being broken, more and more of the actress chose the comfortable flat shoes, and flat shoes are Type O can be useful,

Tory Burch go see it!