Vinnare Doutzen Kroes

 
Det är lite dubbelt det här med att dra en vinnare i de tävlingar där man ska motivera varför man vill vinna.
Det är såklart väldigt roligt att läsa motiveringar men samtidigt vill man ju ge vinsten till åtminstone fler än en...
Jag är inget bra på att välja just en...aja...
Denna gång har jag iallafall beslutat att Åsa.S vinner D K Star Secret Kit från L'oreal med denna motivering:

"Jag vill gärna vinna den,den skulle bli en perfekt present till min dotter som fyller år den 10 Maj.
Hon har nämligen just bytt stil från emo-tjej till fashion-brutta.Så hon behehöver utöka sitt sminksortiment som nu mest innehåller blekt puder och svart kajal.Hon behöver lite tröst efter alla våra försök att få väck det svarta håret,det är inte det lättaste!"




Grattis! Klart din dotter ska bli en grym fashion-brutta på sin födelsedag;)!

Mejla mig på [email protected] så kommer vinsten snart i din postlåda.

Till helgen kan det nog dyka upp en nya tävling..om inte förr..så misströsta inte om du inte vann just denna gång!
4 kommentarer
Fia

Ja det var smart! Tack så mycket för tipset och hjälpen!

Lynn

Trevlig valborg önskar jag er :)

delinda

hoppas du får en supertrevlig kväll gumman =) kramar

Alma

Hejsan!

Just nu pågår en tävling på min blogg, där du kan vinna ett läppglans från face stockholm genom att bara skkriva en kommentar!



Och ju fler du skriver- ju större chans har du att vinna!

almaslilla.blogg.se/1209408332_tvling.html