Victorias Secret Bag

 

I förrgår kom massa kartonger med båt från San Diego.Det är ju inte direkt enkelt att flytta från San Diego till Stockholm om man ser till fraktvägarna..men det går.
Nu tror jag Becca fått hit det mesta.
Själv var jag nog inte så behjälplig i uppackandet av kartongerna då jag haft rejält ont i ögonen senaste dygnen men det var iallafall kul att kika på det som dök upp. Och det var en hel del vill jag lova!
Söta Juicy Couture saker och så gillade jag Victorias Secret Väskan ovan.
Den är ju uppenbart lite Louis Vuitton -inspirerad men ändå "egen".
Söt vårväska enligt mig som jag hoppas jag får låna!
Har nog skrivit det förr..men jag saknar verkligen en V S-butik här i Stockholm!
Gör inte du?
36 kommentarer
Nina

Svar: jaa jag trashar nog dem ja me, har inget emot vitt men dem va lite för mkt enligt mig ;D Härligt med fredag! Hoppas du har en trevlig och skön helg

hannahsthlm

Nina: Oki:) Hoppas du får en underbar helg nu då!

Jonna

åh, vs till sverige:)

Sweet 16´s blogg

Godmorgon! :D

ConfessionsOfASpinster

Visst saknas det en VS-butik i Stockholm men hela grejen med VS är ju att det bara finns i USA (förutom sminket då). När jag beställde sist pratade jag med en mycket trevlig kvinna som berättade att de har gjort något special med patentet som innebär att de i stort sätt skulle bryta mot Amerikansk lagstiftning om de lanserade VS utomlands. Om det var sant eller ej vet jag inte riktigt. Men så sa hon i alla fall.

carro

Åå va nice :)

carro

Var jag som skrev precis :)

Johanna

Vilken fin! Läste nån gång på din blogg om när du var i Tanumstrand, kändes som hemma eftersom jag bor i Fjällbacka:) Tack för titten på min blogg!

MissPurple

Väskan är verkligen jättsöt!

Jessica

Det var lite LV över den, men faktiskt finare tycker jag. Hoppas det känns bättre i ögat idag och att du får en bra dag!

Sessan



Vad kul att din syrra ska flytta hit eller?



Må så gott!

Linda

Då säger jag God Morgon=)

Ha en härlig dag i solen.

Christine

Oj, lär inte vara det lättaste att flytta en sådan lång väg!

Maria

oj ja flytten måste helt klart ha varit problematisk.

Jennie

Hoppas du får en fin dag :)

anna

oh sån lyx!



älkar VS-lipgloss! och deras shoppingkassar..mm!



hoppas du har en fin fredag söt! kram

Jennie

jobbigt att flytta så långt :P





svar: Nikon D40 (;

Sabrina Nilsson

Svar: Jo haha, jag älskar shopping jag!

Alexandra

=D Tack. Det gick bra. Hoppas jag iaf. :) Ha en underbar fredag

Little Peaché

Ja varför finns inte VS-butik här? Underbara underkläder!



spana gärna in fabulösa bilder och nervkittlande kläder!



Mvh Little Peaché

melina

snygg!

Rebecka

vilken snygg väska :) :)

LinnRuby&Millan

SNYGG!

Lene

Vad trevligt att syrran flyttar hem:)

Hoppas att ögonen blir bättre snart!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Mingla

Verkligen jättesöt. roligt att din syster ska flytta hem till Sverige. Det är tråkigt när man inte har sin familj i samma land :(

Att ha det gott

Hoppas du snart är Ok igen KRAM

Karl

Öppna en VS butik du då! Eller Becca och du.

Why not?

Sweetheart

Åh, den ser jättesöt ut! Sådär härligt tjejig! :)

mathilda

åååh, underbar väska! håller med dig, vs borde verkligen finnas i sverige, alla underbara krämer & underkläder, hit , NU!

sanny

snygg väska, den får gärna bo hos mig

Cassandra

finväska!:)

Emily

Väskan var sådär fulsöt, fast jag skulle nog inte vilja ha den :) VS håller jag däremot med om, det vore underbart om det fanns! :D

Anonym

väskan var ju kanonläcker.gillade de lila inslagen på den.

Rebecca

Ja en VS butik i Sverige hade inte varit helt fel :P

Falkkristiane

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

Emily

Toryburch shoes are very populor now, you need have Toryburch shoes. wearing Toryburch shoes to everywhere.