Shopping of Saturday..



Hmm..som jag skrev i My Little Pony inlägget så blev det en hel del botaniseande på barnavdelningar i dag.
Från H&M's childdepartment fick jag med mig tunna Hello Kitty sockor ,My Little Pony hårbanden samt en ursöt liten hårborste med typ Askungen.
Den ska jag ha hängandes i badrummet för "behövandes". Tänkte inte använda den själv ;)
Från Lindex barnavdelning blev det de chicka trosorna..me like!:)
Övrigt är en äppeldoftande ShowreGel med H K från H&M (dock inte barnavd) samt Helena Rubinstein LashQueen Mascara (nyansen Feline Brown) och Cliniques Quickliner for Eyes (nyansen Roost Cooffe) från Kicks.
Jag slukar verkligen Cliniques Quickliner for Eyes och kan inte leva utan den i min ägo.

Ikväll har jag varit effektiv. Inget nöje så långt ögat når. Jag har mejlat,ringt,skrivit listor (så mormor ska veta hur allt ska gå till här hemma med träningar och läger och allt som kan dyka upp..håller på att bli en roman nästan nu;),tvättat ungefär 12 maskiner och packat.
Nu ska jag nog sova snarast tror jag eftersom jag har mycket kvar att fixa imorgon!

Natti!♥
23 kommentarer
Jonas

Ja aldeles utmärkt! ;)

Undrar hur det kommer sig. :P Har du någon ide?

Sandra

Svar: Ja, verkligen :) Tur att man har ett år på sig att planera dock ;)

hannahjalmarsson

så sött :)

Christin

Duschgelén med äppeldoft ska jag spana in :) Ha en trevlig söndag

Jessica

Fullt upp igår ser jag, hoppas du får allt ordnat innan operation. Ha en jättebra söndag!

Sassy

Åh, vad mycket sött du har hittat!

Maria

åh skulle också vilja shoppa! :)

Sessan

Det är alltid kul att shoppa småsaker! Ibland blir jag knäpp när jag är ute på stan. Måste alltie köpa hem nåt. Ibland hittar man verkligen inga kläder och dåkommer jag hem med massa småsaker, såna bra å ha saker!!

Lenita

fina saker du hittat!

Angel

Ingen dålig shopping.

LinnRuby&Millan

tack så mycket:) fina saker du fick med dig hem!

Anonym

Vad söta saker :D

Bim H-D

Ja, shopping på låg nivå, är ibland det bästa, hihihi... Duschkräm med äpple, DEN skulle jag vilja ha, hm... dock kommer jag så sällan till HM, finns inte i stan, suck...

Hm, man börjar bli gammal... :p eller för stor? Hur uttrycka det? För lång? Ja, det är inte mycket man själv kan handla på barnavd, nej ;) 170 lång, och längden på ben och armar - gör barnavd svår... dock de som är kortare kan lyxa sig där ;) oki, hårsnoddar då... men, jag har ju nästan klippt mig kort... hm, var så slitet nämligen... var handlar jag? ;)

Må så grankott...

Josefine

Tack för tipset!

Vad mycket söta grejor du fått tag på!

Rebecka

kul shopping :)



lycka till imorgon :)

Anna

alltid fint att komplettera med småsaker man behöver! trosorna va ju skojiga!

delinda

nice shopping tjejen =) hoppas du haft en härlig helg i solen

Angelicas Closet

Jag älskar Cliniques produkter!

Jennie

söta prylar :)

Anonym

"my little pony" vilken nostalgi. Mina favoritleksaker för typ 20 år sen ;)

Ellinor

Vad söta trosor!

Anna

super snygga trosor! :)

Samuelzara

Hope you enjoyed your visit.