Reminder Star Secret Kit Tävling!

 
Milla Jovovich Star Secret Kit.
L'oreal,värde 150 kr.


Passa på att vara med och tävla om ett Star Secret Kit från L'oreal.
Stjärnan du kan vinna denna gång är Milla Jovovich.
Kittet som lottas ut innehåller tre ögonskuggor, ett lipgloss samt ett rouge.
En perfekt blandning som passar mörkblonda och brunetter.
Perfekt att ha med i väskan!

Skriv en kommentar varför just du vill vinna HÄR eller i det andra tävlingsinlägget lite längre ner i bloggen!
Glöm ej mejl eller bloggadress
TÄVLINGEN AVSLUTAS KL 23.30 IKVÄLL,SÖNDAG (framflyttad deadline med några timmar).
Vinnaren utses och presenteras imorgon Måndag!

Lycka till!♥

21 kommentarer
LinnRuby&Millan

trots att jag är blond vill ju jag också va fin som en dag, vem skulle ta hem tävlingen om inte lilla jag?:)

/Kattis

Jag färgade håret häromdagen, och det blev lite mörkare än jag hade tänkt...så det här kitet skulle rädda make-upen tills jag hunnit köpa nya produkter!

/Kram kattis

Tinnie

Åh, vet du, jag vill så gärna vinna det fina sminksetet! Försöker ju vara cool inför mina högstadieelever, hm, vet inte om jag lyckas så bra. Men med nytt fint smink skulle jag åtminstone känna mig självsäker i ett par dagar!

Mira

En föredetta blond bimbo, kör ny outfit som mörk brunett. Det innebär nya kläder och gärna nytt smink! Nytt och fräscht piggar upp tom en gamling som en annan!!

Ha bästa kvällen, gumsan!!

Kramkram

Jen

Vill bara jätte gärna ha de för att ja bara vill vill vill :)

Lene

Jag vill vinne eftersom jag vill ha en ny fräsch look nu i vår

Susanne

Min dotter fyller snart år,...tänk vad glad hon skulle bli om hon detta Star Secret Kit får!
[email protected]

Josiee

ja verkligen:) haft en skön helg söta?

Maria

Jag vill vinna för att vi alla förtjänar lite spontan vardagslyx ibland hihi

Sublim

Jag skulle gärna vinna ett sminkkit helt enkelt eftersom jag är galen i smink och gärna recenserar allt nytt jag kommer över!:)

johanna

aaa det ska bli jättemys med valp :)

jonna - en sån där ung mamma

ah, det var supermysigt :)

victoria

Ja precis =)

Jessica

Oj nu får jag snabba mig om jag ska vara med:)
Så klart jag vill vinna då jag verkligen skulle behöva lite nya stars i sminkhyllan och lite stars till mig!

Marielle

jah har i princip inget smink eftersom jag inte smiknat mig sen sommarn, så jag skulle vilja vinna detta:) skulle bli världens lyckligaste :)

(svar) okej men det är lungt har fått massa tips, men tack ändå! =) hoppas du haft en skön kväll.

Jennie

tack :)

Therese

Ja, det var verkligen gott :)
Godnatt och sov gott!

Rebecka

spännande att se vem som vinner :)

carro

tackar !:) Det är så underbart att resa!

alexandra

vad händer idag då?

Nicklassarah

God bless you