NY TÄVLING! Star Secret Kit

 
L'oreal Star Secret Kit,värde 150 kr.

Majoriteten av er ville vinna Milla Jovovich's Star Secret Kit.
Därför börjar jag med att lotta ut ett kit med Milla.
En perfekt sammansättning av skuggor,rouge och lipgloss för mellanblonda och brunetter.
Allt du behöver göra för att vinna detta smarta kit är att skriva en kommentar varför just du vill vinna!
Tävlingen avslutas på Söndag kl 22.00
Glöm inte mejl eller bloggadress!

Lycka till!♥

Vinnaren av Hope-armbandet presenteras vid kl 14.00 i eftermiddag!
Nu rusar jag...Ciao!
15 kommentarer
jen

Hihi det kanske inte passar mig, för jag är ju inte så ljus. Men kul med tävlingar så jag är med och tävlar i din tävling ändå.
Ha de gott.

mini

kanske skulle piffa upp det här trötta facet med lite smink...trevlig fredag, härlig helg till er! mini

annika

behöver lite glamour! /från en trött studerande 3-barnsmamma

Marie

Jag skulle vilja vinna det åt en av mina bästa vänner som jag tyvärr träffar alldeles för sällan! Vi pratar varje dag via msn och läser varandras bloggar.. Vore kul att ge henne lite lyx då hon inte tänker så mycket på sånt längre, flickan och karln är väl högsta prio.. :)

Linda

Jag är ljus så jag tror att färgerna blir bra och alla mina ögonskuggor är krossade så lite nytt smink
skulle verkligen behövas!

Linnéa

Vore kul att testa! Blev väldigt nyfiken på produkten ju! Plus att det är läänge sen jag unnat mig något nytt i make up-väg, ibland behöver man få prova på lite nytt!

Ha en bra helg Hannah!!

Sara

Det vore roligt att testa något nytt. Jag har knappt några ögonskuggor så jag skulle behöva lite. Kram Sara!

Sandra

Jag vill nog inte säga så mycket, bara det att jag behöver den! :)

Rebecka

Jag tror färgerna skulle passa mig jättebra och jag har själv länge funderat på att köpa ett sådant här kit :) Och nu när chansen finns skulle det vara jättekul att vinna ett! Jag använder alltid Loreal smink och det skulle vara som godis att få vinna det här Star secrets kitet :)

Trevlig helg, Hannah

Jessica

Jag ska vinna för att mitt smink behöver verkligen förnyas. Är lite feg och köper alltid bara det jag alltid använt. Jag vill ha något helt nytt.

mims

vilken fin blogg!:) , jag är gärna med och tävlar:)

Helena Larsson

Lite fix och skönhet behövs nu när sommaren är på G, göra huden från grå till härligt snygg! :)

Linda

Jag är mellanblond och älskar att pröva nytt smink, tror dessa färger skulle passa mig så jag vill helt enkelt vinna:)

victoria

Skulle jätte gärna vilja vinna kittet. Allt mitt av dom sakerna håller på att ta slut och har knappt råd att köpa nytt nu då alla mina pengar går åt till allt som hör studenten till. Skulle bli jätte glad om jag vann.

[email protected]

Toringelin

Great site, keep up the great work