Nu ser jag dem...

Va himla skumt att det var fler än jag som inte kunde se annonserna.
Nu kan jag se dem igen iallafall.
Kanske hjälpte att rensa "mina cookies"?!
Jag har också virus och spionprogram på min laptop men jag litar inte riktigt på sådana ändå och inbillar mig alltid att min laptop är infiltrerad av Trojaner och annat ruskigt..
Nu beror kanske inte de försvunna och återkommande annonserna just på Trojaner..men något måste det ju bero på ..iallafall.

Hur många av er ser inte annonserna NU  ?
7 kommentarer
Angel

Jag ser allt.

Rebecka

ser inte.

Danni

Jag ser dem. Tror jag... ;)

LindaMarie

ja absolut hittar jag nått snyggt snart igen hehe =)

ninna

Det finns ett enkelt sätt att kolla ifall man har virus eller ej, och det är med Hijackthis från Trend micro.



Så här gör jag när jag har problem.

1. Laddar ned Hijackthis, som Trend Micro har lagt ut gratis. Finns här: 4-10227353.html" rel="nofollow">http://www.download.com/Trend-Micro-HijackThis/3000-80224-10227353.html eller från deras egen hemsida: tools/hijackthis/download" rel="nofollow">http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/securitytools/hijackthis/download



2. Installera



3. Scanna med översta alternativet. Ska stå någonting med save text osv. Tar tre sekunder att scanna. Du får nu upp en textfil med alla processer som körs på din dator. Spara denna på skrivbordet.



4. Därefter går jag ut på http://hijackthis.de och kopierar in texten där och analyserar. Då får jag upp vad varje process exakt gör. Är det ett virus som är känt kommer det finnas en röd markering med. Oftast är virusen okända, och man får sitta och googla litet.

Du kan hoppa över steg 4 och direkt skicka texten till mig, så lägger jag upp den på hijackthis.de och går igenom.

keisam arvind

how do i download?please ..help me

Asbjornlotte

Beautiful site!