My late evening...

Besår just nu av Rinexin, Hirudoidsalva och Vouge.



HUR ska detta få mig "normal igen" då?!
Joooo...
Rinexin= Kan dämpa svällda slemhinnor..varför inte pröva om det kan dämpa svällda blåtiror..hmmm..det känns som ALLT tåls att testas i detta läge!

Hiroudoid= Ska dämpa svullnad och minimera blåmärken. Hittils har jag dock bara blivit svart/lila spräcklig..men det kanske gäller att vara envis?

Vogue= Muntra upp!Kommentarer eg överflödiga! Är inte klar med Mars nummret än..trots långläsning i Söndags.

X och jag funderar även på att pigga upp oss med en liten kvällsfika.


Kan du lista ut om jag valde grönt the eller latte? :)

8 kommentarer
Emelie

latte tror jag^^
hihi sov sött :)

LISA

ååh tack, det behövs!! =)

Maria

åh att läsa bra tidningar mår man alltid bättre av :)

LinnéaK

Tack :)
Nej det är inte alls jobbigt.. Vet du hur man lägger upp filmer? Man gör på samma sätt fast man hittar en sida där man kan lägga upp musik istället för videos.. Lite svårt att förklara så säg till om du inte fattar :D

http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!

Käthe

Lycka till! Förstår verkligen hur det är. Folk tror att man blivit misshandlad.

Lina

Grönt te, och kanske en klunk latte .:P

Malin

Åå, bra tidningar piggar allt upp! Är själv hemma och är dålig idag - kanske orkar till affären för att köpa ett lyxigt magasin iaf :)