Moucho Disney Couture...

Åhh...det blev inte bara ett armband från KyssJohanna utan en hel del annat smått & gott från Disney Couture also.
Kommer bli som lilla-julafton när det paketet dyker upp.
 ska ni såklart få se allt fint! Looovar!

Jag kommer även få chans att lotta ut ett Disney Couture Armband bland er läsare! Är det inte greeat?
Återkommer till det i ett senare inlägg.

Nu vill jag att ni gissar vilket armband jag slog till på´:

nr1  or nr2

Vilket tror du det blev tillslut?

Hörs senare om tävlingen då! Ciao!♥
10 kommentarer
Jean

Åh din blogg är kvar. Det var läänge sedan jag besökte din blogg. I början då jag började kika på bloggar tro jag!

Ville bara kika in och se hur den såg ut numera!

hannahsthlm

Klart den är kvar:) Kul att du kikade in igen och välkommen tillbaka;)!

Helena

Jättesvårt att säga, båda är ju så snygga, men får väl gissa på nummer 1!Hoppas att du har haft en skön kväll!

livingroom

Nummer 1 gillade jag :-)

Sandra H

Tror att du satsade på nr 2! ;)

delinda

åh söta =) svårt....kanske du tog båda hehe

Ahrén

Eller hur?1
tack detsamma

Niklas Eriksson

Jag tror nog att det blev nr.2. En liten högoddsare att döma av de som redan kommenterat.

/Mvh Niklas

Wysteriia

Båda är ju toksöta!:D

Lotta

Jag tror att du valde 1an om inte båda.