mi lajki Tävling! Cout-Out-Heart


Nu har du chansen här i min blogg att vara med och tävla om ett hett mi lajki halsband.
Kedjan är guldplätterad och hjärtat är svart med mi lajki loggan i mitten. Adorable!
Du får även den söta mi lajki "nessesären" att ha halsbandet i.
Värdet på halsbandet är hela 499 kr så passa på att vara med tycker jag!
Denna tävling är öppen för ALLA,både er med bloggar eller utan.
Har du en blogg får du dock gärna tipsa om tävlingen där,men det är inget krav!

Skriv bara en kommentar under detta inlägg att du är med.
Glöm som vanligt inte mejl eller bloggadress.
Tävlingen avslutas Fredag den 18/4 kl 23.00.
Vinnaren presenteras på Lördag den 19/4.

Lycka till!♥
68 kommentarer
L8

Det skulle passa bra i mitt smyckesskrin...och runt min hals såklart! ;P

Mathilda

Åh, ser framför mig en varm sommarkväll.. Halsbandet med ett vitt linne till.. knallar jag omkring brunbränd och fin :)



emma L

Åh vilket fint halsband, det vill jag gärna tävla om! :)

Liza

Jag vill va med oxå =D Cute halsband ;D

Rebecka

Jag vill jättegärna vara med :) Det här är det finaste du lottat ut någonsin tycker jag och det är min drömvinst :)



Det skulle förgylla min dag om jag vann halsbandet, jag behöver ett fint halsband och hittar aldrig det rätta, och jag skulle bära det här varje dag om jag fick möjligheten:)

Necessären är röd, helt rätt i vår och jättefin.

jen

jag vill jättegärna vara med. jättesött halsband! :D

anna

count me in =)

Rebecka

Åh, jag älskar Mi lajkis smycken! Jag är med! :)

Wysteriia

Är nog svårt att vinna två gånger...men försöka går ju ^^ Jättesött!

Lina

Vad kul o vilket fint halsband!!

Lotta

Hej Hannah, jag vill såklart vara med och tävla. Hoppas att din blåtira har gått bort. Hade själv en efter fall på skidsemester för några veckor sedan, inte snyggt alls! Kram

Evelina

Jag är med!

Angel

Åh så gulligt d har jag spanat på länge.

Emma

wow vilket läckert halsband inte ofta jag hittar halsband jag gillar :P

Men denna skulle jag gärna vilja ha :)

therese

hej :)

halsbandet var verkligen jättefint. något i den stilen av halsband har jag alltid önskat. jag vet inte riktigt vad du vill att jag ska skriva för att du ska välja mig mig jag kan skriva en liten dikt:



Tack för ditt stöd. Tack för din längtan efter min lycka. Tack för förtroende och tillit. Tack för saknad. Tack för kärlek. Tack för allt.

therese

hej :)

halsbandet var verkligen jättefint. något i den stilen av halsband har jag alltid önskat. jag vet inte riktigt vad du vill att jag ska skriva för att du ska välja mig mig jag kan skriva en liten dikt:



Tack för ditt stöd. Tack för din längtan efter min lycka. Tack för förtroende och tillit. Tack för saknad. Tack för kärlek. Tack för allt.

sara

Jag är med :D

malin

Jag är med! :)

Sussi

Ja ett hjärta är aldrig fel! :) Ha en kanon dag.

nadja

oj vilket underbart fint halsband klart man måste vara med =)

Sandra

Jag är med :)

Hanna D

Hej jag heter Hanna och jag vill jättegärna vinna denna tävlingen. Kram!

Lene

som vanligt är det riktigt fina priser i dina tävlingar:) Klart jag är med!

Lina

Hej! Jag är super gärna med och tävlar om det ljuvliga halsbandet

leia

me like milajki....jag är med

Tiina

Åhh detta halsbandet skulle jag bli overhört glad över att få, efter allt som hänt i måndags.

Sandra H

Jag är med!! :)

Elish

Åh, jag är med :) Vill så gärna ha ett eget Mi Lajki

Linnea

väldigt sött, jag vill också vara med :)

frida heidi ninnie

det var verkligen fint!

Angelica

Hej hej! Vackert halsband, klart jag vill vara med och tävla om det =)

S

Jag är gärna med. :)

Linda

Fint, jag är med:)

Hanne

Det var fantastisk fint... Kanskje det vil reise til meg i Norge?:)



Takk for en fin blogg, leser den med stort interesse hver dag!

Nina

Jätte jätte snyggt! Älskar långa halsband med någonting lite större hängandes! Jag är självklart med! :)

Jessica

Såklart jag är med, nu tar jag hem det här:) !

Johanna

I love Mi Lajki! Jag är med =)

Anna-Viktoria

Oh - jag vill vara med!!!

NINA

Grymt fin!

Jag skulle ge bort det till min syster som läser sista terminen på gymnasiet. Hon är helt sönderstressad, stackarn. Hon behöver lite uppmuntran.

Hon ska bli barnmorska när hon blir "stor"!



Ha en fin kväll. Kramis.

Therese

Jag vill gärna vara med:-)

Sofia

Mi Lajki - Mi Vill Vinski;-)

Linnéa

Åh vilket fint! Jag är med!

Caroline

Heej :) Jag vill jättegärna vara med o tävla om det supersöta halsbandet! Har kollat in det innan & det e ju bara superfint =) kramar Caroline

Michelle

Jag är gärna me =P Jätte snyggt halsband =)

Hanna

Mi lajki. Jag är med :)

sofia

det halsbandet skulle inte sitta fel =)

Naima

Jag är lätt med om det här snygga halsbandet! =)

Jag har länkat i min blogg också:

skolaaaaaan.html" rel="nofollow">http://naimaas.blogg.se/1208424930skolaaaaaan.html

Lovisa

jag är med :)

Anna

superfint! :D jag vill vara med.

Edoona

Mi lajki't very much =)

Fanny

jag är med :)

Fanny

jag är med :)

Mari

Nice! Jag är med!

Sassy

Åh, vilket sött, det vill jag vinna :)

Ann-Sofie

Åh! Det var jättefint, jag är också med :)

Dress Like a Princess

Ååh vilket sött halsband :)

Elina

åh va fint. jag är hemskt gärna med!

Mira

Men... står det inte Mira på den? ;)



Ha det gott!!



Kramiz

Therese

mi-lajk det underbara halsbandet...mi-looove-it

leopardia

jag älskar milajki, jag är med :)

Linda S

halsbandet var jätte fint så jag är jätte gärna med

Linda

Oh så fint halsband! Skulle bli jätteglad om jag vann det :) Jag är med!

Gabbies

Jisses vilket snyggt halsband!!!

Susanne

Hoppas att det är mitt namn som står som vinnare i morgon!!!

Åsa.S

Å, så sött! Det är jag ju gärna med och tävlar om! =)

Bim H-D

Åh, detta gillar jag... och efter att idag har hittat mitt guldarmband trasigt på skrivbordet på jobbet... enbart mina örhängen som smycken just nu... Känner mig naken... behöver något som gläder mig, något smycke som ersätter det... jajaja, inte runt armen kanske, men ändå ;)

Må så grankott... Drömmer, ja...

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med :-)



Hoppas min kommentar kommer fram nu, har försökt flera gånger.

Thomasjasmine

Your website is extremely interesting