Busy Days

Jag har haft en hektisk dag och imorgon tar jag med mig Lilla-E och reser på ett möte över dagen.
Vad gör man inte som singel-mamma? ;) Jag hoppas det går bra.
Bloggning kommer jag nog inte ha många sekunder över för och på Onsdag är det en hektisk dag med jobb och sedan släktlunch och gravsättning för min moster Gunilla som begravdes i Februari.

Passar på att posta en ny tävling innan jag åker imorgonbitti så har ni något att göra medans jag är busy!

Kika in imrgonbitt så får ni se vad ni kan vinna denna gång! Spännande va? :)

4 kommentarer
Angel

Ha det bra ås länge,ta hand om er

Niklas Eriksson

Hoppas allt går bra. Ni ensamstående mammor är otroliga att få allt att funka, blir alltid lika imponerad.



/Mvh Niklas

hannahsthlm

Angel:Tack! Vi hade en bra dag:)



Niklas:Ha ha..vi måste få allt att funka och då funkar det;) Lilla-E är dock otroligt snäll och go när det gäller så det är inga problem:)

Ibrahimada

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.