The Arrival

image2830
Becca is coming home tonite!

Gosh...ikväll är baby hemma igen.Hela tre veckor. Rekord? ;)
 Min lilla älskade lillasyster som aldrig är i Sverige, next to never.
Sitter nu på en flight från NY eller Chicago och anläder STHLM tonite.
Det tar ett tag (huuu..16 timmar ) att förflytta sig från San Diego till Stockholm.
Been there,done that..man har hyfsat rejäl jetlag efter kan jag lova..
Jag saknar den lilla smurfen så det gör ont..nästan ;)!
 SES IKVÄLL SESSAN!

Har ni syskon utomlands som ni träffar allt för sällan? Berätta!
12 kommentarer
janna

nej jag har inga syskon utomlands , bara en syster som bor i ö-vik o vi bor i Motala så de e en bit ses kanske några gånger per år nu bara så de känns som hon bor på andra sidan jorden

hannah

janna: Ja..avstånd inom Sverige är ju jobbgt det med förståss..en
lite bit att ta sig från Motala till Ö-vik, om man säger så.

Amanda

Jag har lillsyrran nära! Hoppas ni får det kul nu när ni ses! =)

Angel

Jag har lillasyster nära också ha så jättekul

Tiina

Japp, har två systrar i danmark, nära och så. men alldeles för långt bort iaf. Miss them all the time. Spec min syster dotter som precis fyllt ett år. Åhhh..... Önskar de bodde nära som min kära brorde och två andra systrar gör.

janna

nej jag har inga syskon utomlands , bara en syster som bor i ö-vik o vi bor i Motala så de e en bit ses kanske några gånger per år nu bara så de känns som hon bor på andra sidan jorden

Sofie

Har inga syskon utomlands. Dock vill jag nog flytta ner mot sydamerika när jag blir äldre och då är det brorsan som får syskon utomlands XD

Nina

Hoppas du får en mysig onsdag!! :D

Fröken Isakson

Har mina syrror på ca 30 mils avstånd, tillräckligt för att man inte ska ses så ofta :(. Hoppas du och syrran får det mysigt!

Anna

Låter mysigt! Min syster bor också en bit bort men ändå så mycket närmare, i London!

Cissi

Jag bor själv utomlands, inte så långt bort som USA bara i Holland men jag tycker ändå jag ser mina syskon alldelse för sällan. Syrran kommer faktiskt hit på lördag så det ser jag framemot!
Men jag vet hur det känns att sakna sina syskon :(

Elinen

Inte utomlands, men mina tre systrar bor 35 mil bort iaf. Jag saknar dom så det gör ont mest hela tiden.