TÄVLING!


Du kan vinna denna!

Sorry boys...denna tävling är enbart för girls... : P
Vinsten är en spray deo som heter Rexona girl    .
(doften heter tropical power och pris i butik är ca 45 kr)

Konstruktiv kriktik är som skrivet alltid välkommet och bra! 

I denna tävling vill jag gärna veta vad ni vill läsa mer/mindre av i bloggen? Vad är ni nöjda med och vad kan göras bättre?
Skriv en kommentar och bifoga din mejl eller bloggadress så är du med och tävlar!
Jag kommer lotta fram en vinnare men självklart ta till mig alla tips, råd, ris eller ros! :-)

Du kan tävla tom. Torsdagkväll, vinnaren presenteras här på bloggen på Fredag!

Hannah♥

Är du kille får du självklart bidra med dina åsikter också..kanske vill du vinna en Rexona girl ..ändå ..vad vet jag ;)!

23 kommentarer
Cassandra

Vilken rolig tävling :D
Jag har jättesvårt att komma på "dåliga" saker med bloggen, men jag skulle gärna vilja ser lite mer outfits och kanske lite shoppingtips? :)
Jag gillar designen och dirr charmiga sätt att skriva på. Kanske kunde du vara en aningens bättre på att uppdatera? :D
Kram

Moa

Gillar mixen i din blogg, du är så charmig och söt! :) Man blir lixom glad av bloggen. Något jag gäärna skulle se mer av var recensioner på produkter och sådär.. :)

Mandelina

Den där har jag, luktar jättegott! :D

hannah

Mandelina: Ja vad kul att du tkr det :-)!

emmzy

det är superkul att söka internetshopping och sukta efter alla läckra saker som finns, men jag vågar inte eftersom storlekar skiftar så mycket och jag VET att jag aldrig kommer orka skicka tillbaka om det är fel storlek och så har man slösat pengar i onödan :P

hannah

emmzy: mmmm...just asos är inte helt enkelt att returnera till, så i det fallet kan jag förstå dig :-)!

Anonym

hur gammal är du?

Elsa

Har säkart skrivit det tidigare men jag tycker det skulle vara roligt om du lade in de där dagboksinläggen som du gjorde lite förut? Men förstår självklart om det är privat;)

anna

tack för din söta kommentar! kramar!

Niklas Eriksson

Har inga synpunkter på innehållet. Jag tycker det är kul att läsa din blogg som den är idag.
Tycker även att det kul att du skriver svar på inläggen så ofta, gör bloggen mer levande på nåt vis! Sen är väl jag kanske inte riktigt din "målgrupp", är ju både man & 30++ huhh.
Så fortsätt på inslagen linje Hannah!
Ha en trevlig fortsättning på tisdags kvällen.
Mvh Niklas

hannah

anonym: Det kan lu läsa om du trycker på "om" längst upp till vänster på bloggen :-)!
Elsa: Ja, jag vet att det var uppskattat och det kändes viktigt för mig att göra det. Sedan började fler och fler känna igen mig ute osv. och fler läsa som jag känner och jag tycker det är en svår balansgång att ändå vara privat men ändå hålla på sin intrigitet..såå..jag måste helt enkelt fundera på om jag ska ta upp det igen eller inte, är inget jag kan svara på i dagsläget.
Anna :-)
Niklas: Trevlig kväll önskar jag dig också :-)!

Natta

oj det blev en sen kväll för dig. hoppas du haft en bra dag!
har frågestund på bloggen. ställ gärna en fråga :)

Anonym

roligt :)

jenny

något jag verkligen gillar är att du säger ärligt vad du tycker är dåligt och bra om produkter, plus att eftersom du provar så många olika produkter så får man många olika ideer till vad man själv kanske skulle passa i.
jag skulle gilla om du visade mer hur du sminkade ditt ansikte med alla dina produkter. förut hade jag vet jag, mkt bilder om vad du hade på dig i närbild, smink alltså. inte så mkt nu. så jag skulle önska att du berättade om hur du lägger mejken. eftersom vissa produkter ska man lägga annars än vissa.
tack för en underbar blogg!
hoppas du fortsätter i samma takter!
kram /jenny

Ajabaja

det är en jävla deo, mysigt att vinna! kan du inte lotta ut något som är roligt att få?

Lotta

Ååååh Hannah, måste först berömma dig för din UNDERBARA blogg! Jag älskar att du är så personlig och bjuder oss att ta del av din och dina URGULLIGA pojkars vardag!
Det jag gillar mest är: dina outfits, pojkarnas outfits, din shopping, dina recensioner, dina tävlingar m.m.
Gillade även skarpt när du publicerade gamla dagboksinlägg, så skönt med starka tjejer (DU Hannah) som kommer vidare i livet efter en svår period! Kram Lotta

Mickan

Jag gillar din blogg skarpt. Du har alltid mycket roligt att läsa om. Kul att vi läsare får ta del av allt du skriver, dina bra tips och massa fina bilder. :)
Vad jag vill ha mer av... Jag älskar recenssioner och tävlingar för den delen. Så mer sånt åt folket!
Jag har inget dåligt att säga om bloggen. Det är alltid kul att kika in.
*Kram*

Helena

Vad kul. Jag går förbi den lilla butiken varje dag på vägen till jobbet. Hoppas att du haft en bra dag och får en lugn och skön kväll!

hannah

Helena: Där ser man, va kul:-)!Önskar dig en fin kväll också!

Molly

Ett tips är att du slutar stryka under texten så mycket, om du förstår vad jag menar? Blir jättelätt att man tror att det är en länk, det blir så förvirrande. Annars älskar jag blogginnehållet, finnsa inget jag direkt vill ändra på. Kanske om du började ha en "månadens skönhetsprodukt" eller liknande? Du handlar ju en del sådant så det skulle vara kul.
:) Lycka till med bloggen!

Sessan


Hinner jag va med och tävla ;-)
Jag tycker iaf det vore MKT intressant om du skrev mer om vad du köper till dina barn. Fina/coola/söta barnkläder, bra barnböcker, barninredning, leksaker, spel mm...inte FÖR mkt givetvis, ska ju inte vara ngn mammablogg, men liiiite mer kanske? *ler*
I övrigt är din blogg perfekt!
:-)

Erre

Din blogg är verkligen rolig att läsa!
Du skriver jättekul och om man börjar läsa den kan man inte sluta:]
Det negativa är väll att du kan uppdatera mer och jag skulle vilja se mer "dagens outfit"
för de kläderna du har visat är jättefina:]
Ha en bra dag/Erika
[email protected]

Abelrebecka

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.