Something for u? IDOL

image2926image2927
Är det bara JAG som tycker Mattias påminner en aning om Måns?
En korsning mellan Erik Segerstedt  och Måns Zelmerlöw... kanske ? ;)


Jag ska bekänna.Jag har svårt för Idolkillarna i år.
Egentligen ingen som faller mig i smaken förrutom  Mattias  .
Han har både blicken, rösten och star-kvaliteter.

Vad tycker ni om årets deltagare? Har ni någon annan favorit?
Kollar ni överhuvudtaget på IDOL  ? Berätta gärna!

Nu är jag ju sjuk så det känns legitimt att vara tv-neard denna vecka ;)!
Har inte kollat så här mycket på TV på flera månader tror jag ......ha ha
22 kommentarer
donnasandra

Jag har aldrig följt Idol. Blir lite trist när man umgås med folk och man måste sitta hemma och kolla då ;-)

My

Killarna är skittråkiga.. Marie & Anastasia är bäst av tjejerna.

hannah

donnasandra: Japp..håller absolut med. Mina små killar brukar ju dock kolla så jag tror nog mer eller mindre jag haft koll på Idol varje år hittils ;)!(även fast jag inte på något sätt kollar slaviskt sedan när det sänds på helgerna)

hannah

My: mm.. visst är grabbarna triiista i år..suck =/

LipGloss Bitch

Jag håller ju en tumme för Daniel då, han är från mina hemtrakter :) Men annars kan jag inte påstå att jag har engagerat sig så mycket än, kommer väl kanske när tävlingen kommer igång på "riktigt".

hannah

LipGloss Bitch: Jaha..där ser man ;)! Joo..det brukar ju bli så att intresset växer när tävlingen startar "på riktigt" sedan :-)!

hannah

Vet inte vad han heter men han som sjöng "Grace kelly" ikväll är sådär härlig hispig tycker jag, lite väl bohemisk kanske, ingen jag skulle dejta precis men duktig är han.

Heidi

Tänkte på det när jag såg honom också. Ser ut som en blandning mellan dom två faktiskt. : )

Cassandra

Ja, gud, killarna har verkligen varit tråkiga i år!
Svar: Tack så henskt mycket, själv drömde jag om att heta Hannah (speciellt med h på slutet) när jag var liten, haha :)
Sov gott!

hannah

hannah: Oki ;)!
Heidi: Ha ha..visst gör det..lite ;)!
Cassandra: Jaaa=(
Där ser man, man vill alltid heta något annat när man är liten ;)!

Käthe

Min sambo tjatar om att han påminner om Erik. Min favorit är Andreas. Måste heja på någon skåning. Jag tycker han sjunger bra och så gillar jag hans ärliga framtoning. Inget konstlat där inte. :)
Annars har Sam bra röst om han bara vill använda den mer.

hannah

Käthe: Jaaa..har hört många som tkr Mattias påminner om Eruk. Själv tycker jag mix av Erik och Måns jag ;)!
Andreas verkar ju vara en så äkta och go kille så honom kan man ju inte låta bli att tycka om även om han nog är lite för "helylle" för mig och inte verkar ha samma musiksmak direkt heller..men bara för att han är så okonstlad och ärlig så hoppas jag verkligen han går vidare, det behövs fler sådana i tv på bästa sändningstid också :-)!

Cecilia

Nä, ingen Idolkille om har fastan något spelciellt för mig i år...

Rose - Pink Rose Bloggen

Håller med! Om det inte öppnar så tidigt skulle vi kunna sova mycket längre ;)

Christine

Svar:
Eller hur? Haha! Helg hela veckan. ;-)
Ha en mysig dag!

Lina

Nä, killarna verkar ingen hit. Tjejernas år som de säger. Men det ovanliga är ju att många av killarna är "äldre"...

Kristina

Håller precis med! Sambo frågade vem han var lik och jag sa Måns och Erik, kul att det är fler som tycker lika.

mikaela

ja, det är nog mer en måns-erik-korsning än en renodlad måns. ingen är as hot as måns! :D
jag följer idol stenhårt! :D av killarna gillar jag christoffer och andreas, och av tjejerna patricia, amanda och marie. :D

anna

jaa, det är dom fan! har inte tänkt på det :P men eftersom jag gillade både måns och erik så är det inte så konstigt att mattias är min favorit bland killarna i år. och sam dårå.

Malena

Jag håller med :) De är väldigt lika.
Kram M

hannahsthlm

malena: Visst Är de :-)! Kramis!

Ashley

So cute!