Sista timmarna!


SÅLD! AVSLUTAD AUKTION
Vill påminna er om att det bara är några timmar kvar på AUKTIONEN av den FINA TOPSHOP tunikan/klänningen!
Du hittar den HÄR.

image2818
Dessa skönhets/hudvårds-auktioner går nu in på sina sista timmar också!
Såå...Passa på att fynda! Säljs med låga utropspriser!!



Tabeco Naked Glow "The Lift" fuktcreme som bla. fyller ut linjer och ger huden lite skimmer och som används av många Hollywoddstjärnor!(ordinariepris ca 288 kr)
Du hittar auktionen HÄR.


Yvonne Ryding Sweden    Light Day Care med bivax och Q10   (ordinariepris ca 229 kr).
Du hittar auktionen HÄR:



Hannah♥

Hoppas ingen stör sig på att det auktioneras lite hejvilt här på bloggen ibland. Jag tycker egentligen fler borde göra samma sak emellanåt eftersom man har mycket hemma som man inte använder av en eller annan anledning men som kan vara utmärkt för någon annan!:-)

13 kommentarer
Petra

Söt! Besök gärna min blogg :-)

Nathalie

den är riktigt fin :)

Jennie

söt :)

hannah

Petra, Nathalie & Jennie: Ja..ursöt är den :-)!

Lisa

åh söt :)
Tänkte även tipsa om att jag nu kör en tävling i min blogg där man kan vinna en mascara och en brosch :)

hannah

Lisa: Oki :-)!

Kelly

tack gumman! ja, det e de från ikea! :-) kramis

Patricia Klinteberg

Svar; Men vad ska det vara för tävling? Priser?... Jag har inga idéer alls. Jag är helt tom i huvudet.

hannah

Kelly: Tyckte väl de liknade mina;) Fina är de allt :-)! Kram!
Patricia: ohhh..well..du får fundera lite helt enkelt, du kommer säkert på ngt ;)! Good Luck!

kim

Om du gillar kräftor måste du testa kräftsås till pasta kolla resept på min blogg! Ha det bra!

Käthe

Den är ju jättefin!!

hannah

Kim. Ska kika in :-)!
Käthe. jaaa..underbar=)..jag klär bara inte riktigt som jag tänkt mig
i den..=(

Augnews

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.