Pressfrukost Lindex

image2836
Obs! Klänningen har inga fläckar, tror det är blixten och spotlightsen som gör att det ser ut så...
Fotar med min nya Sony Cybershot nu och har inte riktigt pejl på alla inställningar ÄN.
(Min förvånade uppsyn på kortet har dock inget med blixten att göra...tror jag ;)!

Förmiddagens outfit:
Stickad klänning H&M
Leggings AA
Bruna overknee H&M
Stövlar Nilson
Väska  i manchester(tror den är från Paris, minns ej,..gammal sak ;)

Idag på mogonen var det pressfrukost  på Lindex  .
Det bjöds på en fantastisk frukost med bla.  goda smörgåsar,croissanter, smoothies och champagne.
Jag tackar oftast inte nej till ett glas champagne men imorse föredrag jag faktiskt en blåbärs- smoothie;)!

I vimmlet träffade jag på söta modebloggarna Amanda och Kelly vilket var väldigt  trevligt.
image2845
Amanda och Kelly, sista bilden jag och Amanda, där kan ni se min klänning i ett annat ljus ;)!
Sista bilden lånad från Kelly

Lindex fashion-reporter  och modell  Emma Wiklund  var på plats  och pratade om höstens trender och visade sina favoriter ur kollektionen från Lindex .
Trevlig och söt  tjej som personligen gärna investerar i en rejäl vinterjacka och Timberlandkängor till vintern, även om det kanske inte är något man finner just på Lindex ;)
Annars mixar Emma Lindex kläder även privat med andra märken och gillar den nya silhuetten på byxor som mer och mer går åt det vidare hållet.
Emmas outfit för morgonen bestod av plagg från Lindex. (allt utom skorna.)image2843

ha ha..bredvid en supermodell klockan 9 på morgonen känner man sig inte som en pingla precis ..mer som en alien...men jag bjuder er läsare på bilden :-)!

PINK COLLECTION heter en serie som kommer finnas i Lindex butiker from. 1 oktober.
Super fina plagg som genom sin försäljning samtidigt bidrar till något verkligt viktigt ,nämligen bröstcancer -forskningen. Några % av varje sålt plagg ur Pink Collection-serien (tror det var 10%, men jag är inte helt säker)kommer gå till rosa bandet och bröscancer-forskningen.Rosa bandet kommer även säljas i Lindex butiker.

Mitt tips är att dessa plagg kommer säljas slut fort, så häng på låset den 1 Oktober.
Svarta skinnkjolen ni ser till höger är adorable,promise!

Färgskalor som gäller i höst är grått, svart, potatis men även cerise och metallic hänger kvar att matcha med.


Det kommer även finnas smink, sminkredskap , hårborstar och små söta förpackningar med diverse spray och bodylotions i Lindex butiker i höst....verkligen fab för en sminkjunike som mig !:-)


Nu ska jag byta om och fixa lite saker  och sedan pringa på Indiskas Modevisning  som anordnas av
 Bindefeld i eftermiddag.
Rapport & bilder därifrån kommer ikväll eller imorgon...fårse vad jag hinner med!:-)
Ska äta middag med min " just USA hemanlända "lillasyster ikväll också ,nämligen.

Hannah♥
9 kommentarer
mikaela

åh, jag vill verkligen ha skinnkjolen!
serien gossip girl har börjat! :] läs mer om det i min blogg!

Kelly

Hejsan! superkul att ses! :-) ja, det e helt ok att du lånar en bild...jag tror nog jag snor en bild utav dig med...hihi. See you tomorrow morning! :-)

hannah

mikaela: jaaa..såå snygg ;)!
Kelly: Jaaa absolut!:-)Ses imorgon bitti..pigga och glada...;)!

Kristina

Så fina bilder, kul grej att va med på:)

Jenny W

Fina bilder Hannah! /Jenny W

Denise

härligt! riktigt fina kläder som dels går till något bra! :) Appropå sminket o de så har jag sett att de redan kommit ut en del:)

Tilly

oj vad roligt! OCh skinnkjolen SER verkligen fab ut.
Of Love Tilly

Emily Sophie

Kul! :)
Emma är verkligen vacker!

hanna

emma och hannah,
skönheten och odjuret