Pressfrukost Accessora


Liten, bedårande butik med gigantiskt sortiment av speciella märken där  man kan botanisera
runt i eeeevigheter, ta en sväng förbi om du är på Kungsholmen!


I Fredags var det  Pressfrukost  i accessora`s showroom/butik på Arbetargatan 29   , Kungsholmen ,STHLM.
I Augusti 2005 öppnades webbshopen accessora.se och fyller alltså 2 år  nu hösten 2007.
Accessora har sedan starten lanserat flera nya märken i Sverige, bla. Jelly Pong Pong, Egyptian Magic och Rosie Jane Cosmetics.

Hannah älskar Rosie Jane Cosmetics
Ögonpennorna är guld värda !


Underbart fina och prisvärda  armband av märket  Ms Bijoux    .
Hannah vill absolut ha ..allihopa!


I samband med 2 års jubileumet firar accessora med att ta in flera nya märken som tex. smycken från Parisbaserade  Locher´s (som jag skrivit om förr),väskor från  Edith & Ella  , allroundcremer från Balm Balm   ,
och underbara underkläder gjorda av "vintagetyger" från argentinske designern Jesus Fernandez    .

Bedårande "vintage-underwear" av Jesus Fernandez.
Står högt på önskelistan inför julen, iallafall hos mig!

Sverige lansering har skett nu i September på Accessora av två otroligt populära märken utomlands.
Det ena är Yu-be som jag skrev ett inlägg  om HÄR för någon dag sedan och det andra märket är Susan Posnick Cosmetics          .

Susan Posnick Cosmetics

"Efter att ha sminkat kändisar och modeller i över 20 år  mötte  en ny utmaning Susan Posnick-hon drabbades av hudcancer. Därför började Susan 1999 att ta fram en produkt  som skulle ha ett tillräckligt solskydd  ,men som samtidigt inte skulle kännas tung att bära. Det var så hennes första produkt  ColorFlo med spf 26  kom till."

Susan Posnick´s serie under namnet  Color  har sedan dess utökats  med flera högkvalitativa  Mineralprodukter   , alla med  solskydd  .
Det är genomtänkta förpackningar som gäller och passar  tjejer i farten som vill ha ett snyggt resultat på kort tid.
Hela serien är uppbyggd med smarta  två-i-en produkter    .

Vi fick en fantastisk  goodie-bag  med oss som innehöll en liten Yu-be-tub, ett Yu-be cerat, ett fullkomligt bedårande berlockarmand av märket  Ms Bijoux  samt en mineral-foundation (ColorFlo)  från  Susan Posnick      .

Lovar att recensera foundadtionen när jag prövat! Yu-be kan jag redan rek. till alla, underbar "allround" creme!
12 kommentarer
Helena

Natti, natti!

Johanna

hej! jag tycker den verkar bra det lilla jag läst.

Elin

Om du vill ha en alldeles egen, dessutom gratis Canon IXUS 70 eller en Canon EOS 400D eller en iPod 80GB m.fl. läs vidare. Nedan finns en länk. Kopiera den i din webbläsare och följ instruktionerna. De består av 3 enkla registreringar. Inga spam eller konstiga fakturor. Det hela går ut på reklamföretag som vill synas och det är även dessa företag som betalar din kamera eller iPod. Mycket bättre än gratisgenerationen! Besök: http://CameraForFree.co.uk/index.php?referral=404942

fashionholic

ligger de på Kungsholmen.. shit där bor ju jag... då måste jag dit och kolla :)

Nina

ha en sån superbra dag!!! =)

Kerstin

Goodiebags - mums :)

hannah

fashionholic: JaA.. klart du måste göra det ;)!
Nina: Hoppas din dag varit bra oxå :-)!
Karstin: Yes, me like :-)!

peter

Håll med om att det är kul med smink, själv är jag ett stort nagellacksfreak o har ca20 st nagellack i min ägo. Målar i regel både fingrar o tånaglar röda men just nu har jag essie-chockrosa på dem. Vilka favoritfärger på nagellack har du?

hannah

peter: Oppps..lite ovanligt med ett manligt nagellacksfreak ;)!Chockrosa tånaglar..jaaa...har inte datat någon med det iaf..det vill jag lova ;)!
Min favorit on the nauilfront
,om du vill veta, är nog mitt senaste inköp från Isadora. Winter red..eller vad det nu var det hette..perfekt höstkulör:P Måla safe=)!

Nadja

Åh, underkläderna var jättefina!

Bjooti

Ha ha... titta, där skymtar min näsa i bakgrunden. Det var kul att träffas!

hannahsthlm

Nadja: Ja , verkligen adorable :-)!
Bjooti: ha ha..ja..när man kollar nääära ;)! Jätte trevlig att ses, gullig liten kille du har oxå :-)!