Oooopppsss...vad många babysar!

image2800

Igår var jag alltså på en förhandsvisning av filmen Kärlek På Menyn som har premiär nu på Fredag den 14/9.
I huvudrollen ses Chaterine Zeta-Jones som spelar den lite inrutade, pedantiska kökschefen Kate som bor och jobbar i New York . En dag förändras hennes liv drastiskt då hon får "ärva" sin lilla systerdotter Zoe efter sin syster som omkommer i en bilolycka. Kate tvingas ta ledigt från lyxkrogen där hon spenderat det mesta av sitt vakna dygn de senaste åren och har när hon återkommer till jobbet blivit ersatt av den excentriske Nick i köket...kompikationer uppstår  såklart och så småning om hamnar kärlek på menyn.....

Charmig "feelgood" -film  som klart är sevärd! Den får ♥♥♥ av mig .( på en 5♥ skala)

Förhandsvisningen anordnas av tidningen Mama i samarbete med Natusan.
Goodiebagen man fick såg därför kanske lite annorlunda ut mot andra event ;)
image2796

Hela Sergel-biografens övervåning(nästan) var full med barnvagnar.
En hel salong var fylld med babysar och deras mammor. Längst fram bjöds det på blöjor, youghurt och barnmatsburkar.

Oppps...guuud va många babysar ;)!

Petra och Stella 7 månader.

Jag var nog den enda i salongen som inte  hade en baby eller ens ett barn med mig :P
Ljudet på filmen var lägre än vanligt och man kan inte direkt säga att publiken  var tystlåten...det skreks, skrattades, jollrades och matades om vartannat...men ...det var en härlig stämning!:-)
Som tur var så var min kompis Petra och hennes baby Stella  med, så jag fick låtsas att Stella var min baby...en  liten stund ;)!
image2793
Världens sötaste Stella iklädd kläder från Lindex och så moi.

Hannah ♥
12 kommentarer
Amanda

Den filmen vill jag också se! =)

Nina

Vill också se den filmen! och stella är verkligen en sötis =)

hannah

Amanda: Ja, den tycker jag du ska gå och se :-)!
Nina: Ja gör det :-)! Visst ÄR hon !:-)

Denise

haha .. Hur lyckas man kolla på en film när de är fullt me skrikande babysar? :P

mikaela

gud vilken söt stella! :] filmen verkar härlig!

hannah

Denise: he he..det gick bättre än väntat ;)!
mikaela: ja visst är hon :-)!

Niklas Eriksson

Kanske en film att se om man vill ändra uppfattning om att skaffa barn...
-Ni såg så där smågulliga ut på sista bilden :)
/Mvh Niklas

Helena

Kul att du tycker det. Hoppas att du har en bra kväll!

Johanna

Så söt Stella är och jag gillar namnet :)

hannah

Niklas: ha ha..Tack :-)!
Helena:Tack det samma :-)!
Johanna: Jaaa..visst är det ett underbart namn :-)!

emma

Vilka sötnosar. :)

hannah

Emma: Merci .-)!