Lilla-E Top Model Competition..:-) Välj din favoritbild!

1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8.
Sedan jag började skriva här har det blivit mååååånga bilder.
Jag har alltid varit en fotomaniac och jag uppskattar verkligen att Lilla-E så villigt och överlyckligt intagit rollen som Mini Top Model, han vill nu mera alltid  fotograferas...vem vet vart det kan sluta en dag ? ;)

Tänkte längre fram sätta ihop lite Hannah bilder från året som ni även ska få rösta på, men i  denna  tävling  gäller det Lilla-E.
Vilken bild är din favorit?
Svara med siffran framför och motivera gärna! Lämna din bloggadress eller mejl!
Vinnaren   presenteras HÄR på  Fredag    !
Du tävlar om ett oranget nagellack från Depend.

H♥annah

28 kommentarer
Carolina

Jag tycker nummer 8 är helt klart bäst. Han ser helt busig ut och så diggar jag de röda kläder och hans lille "strike-a-pose" HAHA :)

Käthe

Nr 4 tyckte jag om. :)

mikaela

åh, sjlävklart nummer 4. jag faller pladask! vilket litet charmtroll. synd att han inte var 15 år äldre! :P

Maria

Han är så söt att det nästan gör ont att titta på honom ju! Om jag måste välja en så får det bli nummer 3! Han ser ut att ha något bus i tanken...

Mickan

Jag måste ju säga nummer 4. Vilken charmör. Vilken flicka kommer inte falla för honom en vacker dag!? :)

Julia

helt klart nr 3, där är han så himla söt och jackan är underbar!

Linda

Jag röstar på bild nummer 6. En riktigt cool kille som poserar som vilken van modell som helst. Ett plus för att han tafsar statyn på rumpan!

Niklas Eriksson

Det är ju nummer 3.
Deltar utom tävlan, detta då jag inte passar i nagellack (tror jag).
/Mvh Niklas

Amanda

Svårt att hitta ngn favorit, så mkt söta bilder :)

michan

jag tycker nummer 8 är grymt söööt =)

janna

hehe söt liten unge gillar den med solglasögonen :D

Emmy

Helt klart nr 8, så charmig!

Felicia

Vill du ha en sida där du kan snacka med andra tjejer eller uttrycka vad du känner? Bli medlem på tjejsidan!

Helena

Säger nummer fem! Naturlig och söt. En mors stolthet! Ha en bra kväll!

Lotta

Han är ju hur gullg som helst på alla bilderna! Jag tycker iallafall att han är klart cool i solglasögon, som en riktig liten Don Juan på bild nummer 6! Kram Lotta

Hanna

Tvåan! Den kan jag lätt se på ett studentplakat om några år ;-)

Tiina

6. Han är ju bara urgullig, tänker inte på att han har händen på rumpen. och så liknar han sin mor något enormt mycket :)

E

Bild nummer åtta är en klar vinnare :)

emms

nummer 7 gillar jag bäst , så sött kort :) ♥ .
emmmmma

Erica

ALLA Bilder är underbara! En riktig Charmör! ;D

Amanda

Alla biler är ju sjukt söta!

Mikaela

Nummer 3 är ju heltuff! Han skulle precis lika gärna kunnat vara barnmodell som helt vanlig underbar linslus-pojke.

Matilda

Nr 8. Busig blick, charmig "uppställning", otroligt fin bild!

Cecilia

Nummer 6 gillar jag bäst, så kaxig pose;)

Marie

Helt klart nummer 5! Här har vi en kille som redan kan det där med att posera. Modellvarning på Lilla-E =)

jenny

nummer 8 röstar jag för. så söööt!!

Anonym

nummer 3

Gauteragna

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.