Lilla-E och jag åker på Birthdayparty....


Klicka för större bilder
Vilken färg föredrar du på nagellack?
Har du någon favorit ?eller är du, som moi ,ombytlig på den fronten ? ;)


Nu sitter jag och målar mina naglar neonrosa och försöker skriva här, samtidigt,har lite bråttom ;)!
Lilla-E och jag åker snart på birthdayparty till en kompis till mig som har en bjudning ikväll.
W är på Djurgårdsmatchen på Stadion med min syster Becca,DJURGÅRDEN  LEDER, SÅ DE ÄR NOG HAPPY:-) 
E och moi har botaniserat runt på Åhlens i det "icke lekparksvänliga vädret"....
Vi kom hem med :
 Födelsedagspresent 
Depend lack neonrosa
L`oreal Wrinkel De-Crease Collagen Filler Eyes
Ska recensera den sistnämda sedan,ska tydligen hjälpa mot"dark circles",SKA BLI KUL OCH SE OM DEN FUNKAR ,Vad tror ni? Någon som testat den?

Ha en adorable Lördagskväll nu!♥
Kram Hannah

8 kommentarer
Linn

jag gillar rött på naglarna:P

Nina

Jag gillar rött!
Ha en trevlig lördag!

peter

jag har haft en liten spakväll med min moster,vi har målat naglarna med mavala-paris nr3-rödaktig nyans samt tånaglarna med depend nr98-en mörkrosametallic färg som är grymt snygg o som jag tycker du ska kolla in närmare. Hoppas du får ett kul birthdaypartie. Må så gott/peter

Sabor

Hoppas kalaset var underbart kul ;)

hannahsthlm

Linn & Anina: Ja rött är fint:-)!
Peter: Trevligt trevligt :-)
Sabor: Det var väldigt trevligt :-)!

Elsa

Mina naglar är nästan alltid rosa eller fransk manikyr :). Men klippte ner dem för nån månad sen och har därmed använt lite mörkare lack också :)

sara

lila färg absolut :D

Edvardstella

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.