Ladies Night Evening

Igår kväll  var jag som bekant på plats i Globen för att äta skuldjurssupé, dricka lite champagne och kika på
 showen Ladies Night.

image2881

Martin Stenmarck, Kjell Bergqvist och Mikael Tornving körde en fullspeedad show för ett så gott som fullsatt Globen, Ladies only!


Vill ni se de små bilderna i större format så är det bra att klicka på dem.

Här ser ni min outfit för kvällen:

Klänning  H&M
Lack/Lame Leggings by American Apparel
Svarta "virkade" Overknee H&M
Ankelboots Skopunkten
Örhängen och väska Chanel (syns ej på bilden)
Armband med rosett och berlocker från Ms Bijoux (du ser det på en bild längre ner, fick det i goodiebagen på Accessoras pressfrukost, sött som socker ;)





image2880
Skaldjur...underbart gott men så himla komplicerat att få i sig mängder av..det tar ju evigheter att knäcka en krabbklo eller hummer ;)!
Jag och min kompis Marlene som jag hade med mig hade behövt någon stark man i närheten för some help..he he...men det fanns det inte så långt ögat nådde..Ladies Only u know ;)!


Jag tycker det var en underbart trevlig grej att gå på men den största anledningen till att jag ville vara på plats var
Måns Zelmerlöw    .                  .
Efter  L N showen körde han ett solo-framträdande så svettdropparna från hans ansikte  bokstavligen droppade ner på mig...nåja..nästan..han gav verkligen precis allt   iallafall!
Självklart fixade  jag så jag hamnade längst fram för att ger er så bra bilder som möjligt ;)!

Måns Zelmerlöw är verkligen något speciellt & en riktigt grym kille  även om jag kanske inte avgudade hans outfit för kvällen! ;)Men den får iallafall ok från mig ;) Vad tycker ni ?


Vi kikade sedan förbi efterfesten som hölls på nya Blue Moon Bar  på Birger Jarlsgatan 29.
Uppfiffade lokaler men osäkert om jag kommer besöka stället igen.
Där var även killar välkomna men det var nog en underdrift att säga att den största majoriteten där även var girls.
Där blev vi dock inte så långvariga då vi kilade vidare i Stureplans-vimmlet men vi han se en grym kille som spelade och som även var förband tidigare på kvällen  innan Ladies Night.
Minns inte hans namn  i skrivande stund, men ni som  läser kanske vet ?

Hannah♥


          .

18 kommentarer
emma

Det verkar som att du hade en lyckad kväll på Ladies Night.

hannah

Emma: Kvällen var verkligen toppen :-)!

Anette

Han heter Chris Lind och gick i min parallelklass :-) Var i fredags på Ladys night och mmm Måns är såå hot ;-)

hannah

Anette. Opppss..där ser man..då var den frågan löst ;)! vad kul att du oxå var på L N..jaaa..Måns är bara för söt han :-)!

delinda

låter som en perfekt kväll =) snygg outfit

Niklas Eriksson

Trevligt med alla fina bilder.
Ser ut som ni hade en trevlig kväll!
Men du skall inte leka med maten Hannah!, den skall ätas :)
Trevlig fortsättning på söndagskvällen!
/Mvh Niklas

Anna

Jag ska på Ladies Night i helgen=) Men oj jag som inte är så jätteförtjust i Skaldjur;) Får väl skölja ner med dricka;)

Kristina

Det verkar som om du haft en riktigt trevlig kväll, kul:)

J

Jag hade gärna varit på plats och sett Måns ;).

Tobias

Trevligt :)

Emilia

Åhh, vill också se den showen :)

hannah

delinda: tack =)!
Niklas : ha ha...man kan väl både leka med och äta maten..;)!Kul att du gillade bilderna ! =)
Anna: mmm..så kan man ju oxå göra ;)! Ha så trevligt :-)!

Maria

En leverantör bjuder mig och kollegan på Ladies Night på lördag, så snart får jag också se Måns :P

hannah

Maria: Åhh..vad kul..hälsa från mig ;)ha ha...Ha en underbar kväll gumman :-)!

Sessan


Gud, vad snygg klänning, är den nyköpt på HM ? *hoppas*
Kul kväll det verkar varit förresten!
:-)

hannah

Sessan:Tack! jag älskar klänningen *ler*
Yes! Köpte den i Fredags så du kan nog hitta den, tror det var divided..men är inte helt säker..du får kika lite.
Kvällen var underbart kul! :-)

Alice

Gud vad kul, jag ville också gå dit! Martin Stenmarck är min kusin... =) och jag har fortfarande inte sett showen...

hannah

Alice. Åhhh..där ser man ;) Då borde du ju fått en vip-biljett tycker man :-)!Superbra show var det iallafall, det får du hälsa honom :-)!