It´s killing me...

Gosh...känns som jag sprungit Marathon.
Inte för att jag nu någonsin HAR gjort det men ni fattar säkert HUR jag menar...ehh;)!

Vi hann titta på typ hälften av allt vi planerat och ändå var vi där i säkert fem timmar!
Jaa..Jag pratar alltså om Ikea....för er som inte läst inlägget innan.

Kom varken hem med stol eller bord men diverse små söta saker...rosa boxar till skor och två rosa  lampor!
(och en svart.)
Show u later!

Stolarna kan vara grymma till ett vitt bord, det tror jag fortfarande, de var helt ok irl.
Det vita bordet   däremot var ingenting att satsa på, såg faktiskt inte rikitgt klokt ut för att kosta över 2000 kr, om jag ska vara ärlig..men det var det enda vita bordet (som inte var ovalt eller nåt sådant ) som jag såg till där i krokarna ..så jag får kolla vidare på Mio eller Asko eller whatever....but not today or even this weekend;)!
Jag har sett möbler så det räcker nu..iallafall  för denna vecka...:-)!

Nu ska Lilla-E och jag shoppa fredagsgodis, ikväll blir det hemmamys!
(vi måste ta igen oss efter IKEA;)
Vad ska ni göra?

Kram!
5 kommentarer
Sabor

Gott med godis och härligt med fredags mys pys ;)

hannah

Sabor: Absolut, vi hade det adorable till Bollibompa ;)!

Niklas Eriksson

Ni hade väl vätskekontroll på resturangen efter halva maran, eller?
Fredagsmys lät ju just mysigt... Här blir det inget mys inte. Jag har lämnat tillbaka en dator jag fixat med åt en arbetskollega. Samt haft 1 timmes genomgång hur sakerna funkar. Så nu läser jag din blogg sen skall jag sova tror jag.
/Mvh Niklas

hannah

Niklas: Du får ha lite Lördagsmys ikväll istället då,kanske ? ;)!

Raymondjennie

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...