Få fina festtips av Micael Bindefeld

image2831

Det här är en bok som alla som gillar att bjuda in till fest bör springa och införskaffa.
Sveriges mesta festfixare ,som i år firar 20 år som festarrangör ,Micael Bindefeld ,  har i dagarna kommit ut med boken  Fest ,Om Svar Anhålles   .

I boken kan du läsa om hur allt började för Micael, om olika mingelfester och vilken typ av mat som passar att servera till olika event. Han delar med sig om sina erfarenheter och tips och ger råd vad du själv kan göra för att ordna den perfekta festen eller middagen.
Det finns förslag på vackra dukningar , vett & etikett och mycket annat som hör olika bjudningar till.

Jag vill absolut ha denna i min bokhylla!
Kan ju även vara en trevlig present att ha med som gåva till någon när man blir bjuden på fest :-)!


Förlag Natur & Kultur
12 kommentarer
sofia

hej hannah :) jag undrar om du vet någon affär på internet som säljer pennkjolar, både med & utan hängslen :)?

Frida & Fabulous

Åh, vill läsa!

hannah

Sofia:
Hey! Kolla in asos.com, har ngr varianter både med och utan hängslen..kanske kan vara ngt för dig ? :-)
Frida: Ja den verkar både lite spännande & intressant :-)!

adele

den verkar skit bra faktist, den ska läsas inom kort! :D

kristina kittelsen

ballt

Joella

Verkar nice!

Johan

Bindefeld börjar bli för gammal för festfixeri, sverige behöver en ny kung på tronen..

Camilla

Heej Hanna!
Nu har mitt brev kommit med nagellacket. Tack så jättemkt, det var verkligen exakta färgen jag ville ha!
Tack.
/Camilla :)

Lova

hmm kanske nått man ska köpa faktiskt

Lill

fett dålig blogg!

Emma

Utmanar dig till att skriva minst tre sjuka saker om dig själv i bloggem Kolla mitt inlägg så ser du! Kram!
http://asof.blogg.se/1190229019_sjuka_saker_om_mig.html#comment

Angelicas Closet

Den skulle jag vilja kika i.
:)