Det kom ett bud...

image2894
..med ett paket till mig precis innan jag skulle rusa hemifrån i förmiddags!
Nu ska jag öppna det..snart...Spännande, ellerhur? :-)

Visar självklart VAD det var senare, tror nog det är några hårprodukter jag...tycker namnet på etiketten syftar på
det ;)!

Update kl 22.45 :
Paketet innehöll en HIGH HAIR STYLE FOUNDATION från WELLA.
Wella Professionals första stylingprodukt för färgat hår.


Style Foundation ska skydda och bevara färgade hår samtidigt som den ger frisyren volym och flexibilitet.
Glukosamin är en av de aktiva ingredienserna i produkten och det motverkar bla. torrhet och ger håret frisk glans. innehåller ävan UV- skydd som skyddar färgat hår mot slitning av solens strålar.

" Inför hösten och vintern 07/08  kunde man på de internationella modescenerna  se "färgblock" som ett av de hetaste mönstren. Detta fenomen går igen även när det gäller  hårmode.
Den trendigaste frisyren just nu är  tjock, frisk, fyllig, glansig och färgad -som gjord för att toppas med  Wella High Hair Style Foundation".

PRODUKTEN FINNS ATT KÖPA I UTVALDA FRISÖRSALONGER FROM: SEPTEMBER 2007.
Flaskorna är på 200 ml och rek. pris är 145 kr.

Ger er en recension när jag testat lite mer, hittils verkar den toppen iallafall !♥
22 kommentarer
Frida

åh, vad kul!

donnasandra

Trevligt :-)

Marieh

Vad roligt med paket!

Minna

Vad kul :D

Sussie

Vill veta mer om innehållet

emma

vad roligt att få hem skickat en massa produkter :)

Jennifer

Hej,. jag skickade iväg en mail till dig.. jag vet inte om du har fått den.. Om mitt projektarbete.. //jennifer

se och ge åsikter

http://tweego.blogg.se :d
haha marknadsför mig själv en aning bara ;d

emmzy

åh vad roligt med överraskningar :)

frida heidi ninnie

åhå ;) wella
jag jobbar för dom & läser din blogg ;)

Amanda

Uuuh, spännande!

Rose - Pink Rose Bloggen

Trevlig kväll! Sov gott!!

Louise

Fin blogg :)

Johanna

Åh vad kul med bud :) Och tack för din kommentar hos mig. Kramis!

Tobias

Kul med paket :D

Angelicas Closet

Spännande med paket. :)
Ska du på Sofolovesfashion imorgon?

hannah

jennifer: Hej! Jag har fått ditt mejl. Har inte hunnit svara bara. Ska försöka göra det imorgon! :-)
frida heidi ninnie: åhhh..så roligt då :-)!
Amanda :-)
Rose: Sov så gott du med :-)!
Louise: Tack söta :-)!
Johanna: Hoppas du mår ok gummsan ! Kram och sov gott !:-)
Tobias: Ja..paket är alltid fun ;)!
Angelicas Closet: Ja, alltid lika kul när man får något med bud :-)! Jag ska inte på Sofo-grejen men vi kanske ses på Torsdag på Bodhigrejen? :-)Ha det så trevligt imorgon nu iaf!

Cassandra

Vad kul att få hem en massa provprodukter :D
Kram

hannah

Cassandra: Ja, det är verkligen roligt att få pröva :-)

Universalappeal

Man får Peggy Bundy-frilla med andra ord. Nice!

hannah

Universalappeal: Ha ha..det beror nog på vilka förutsättningar man har för det från början ;) Mitt hår blev bara mer mjukt och glansigt och håller sig där jag vill :-)!

Rasmusmarlin

Great looking site. It has been helpful. Thanks