Day off

Idag är Lilla-E ledig och vi åker till...IKEA.
Mamma ska också följa med, så det blir en riktig familyday..typ ;)!
Ibland måste man ta sig tid för sådant här, jag tillhör skaran som ungefär besöker IKEA en gång
varje år..eller vartannat...:-).
Jag har haft lite svåååårt för stället,  nämligen ,och föredrar egentligen lite mindre möbelbutiker.
Nu ska man ska dock inte bortse från det uppenbara...det finns en hel del användbart på IKEA och sortimentet är jui stort sett gigantiskt.
Har hittat en stol med svart läderklädsel som jag tror skulle matcha ett vitt matbord toksnyggt..vad tror ni?
                                   
Stol Henriksdal  895 kr/st                         Matbord Grimle 2 495 kr


Har man parkettgolv och rostfria"vitvaror" i köket tror jag faktiskt kombinationen ovan kan funka!
Jaaa..man vet ju förståss aldrig förrens man sett sakerna irl, så vi får se vad dagen ger..kanske får jag någon annan idé, den som lever får se! :-)

Ha en underbar fredag!

Kram Hannah♥
11 kommentarer
Johanna

Jaa, jag tror det passar bra! Ha en bra dag på Ikea =)

Elin

Nja, bordet tyckte jag inte passade in. Ett ekbord (som benen på stolarna) skulle vara mycket snyggare:D Eller möjligen ett svart bord:P Lycka till på IKEA! :D

hannah

Johanna: Ha en fin dag du med :-)!
Elin: Jaa..men det är ju ekparkett..det var lite så jag tänkte..det kan ju matcha benen på stolarna..och rostfria vitvaror som sulle kunna mtacha benen på bordet..men..jag har absolut inte bestämt mig:-)! Tack för dina bra förslag och ha en fin fredag nu :-)!

Nina

jag med :D verkligen...

Cecilia

Jag håller med Elin. Jag gillade inte bordet alls; men det är ju du som ska ha det och gilla det=)

kim

Stolen var snygg! Kolla in på min blogg och svara på senaste inlägget! Hoppas du får en trevlig helg!

Lotta

Åååå vad härligt! Jag fullkomligt ÄLSKAR att åka till IKEA. Du väljer säkert något snyggt, du brukar ha bra smak men vi har fått se alldeles för lite av ditt hem...!// Kram

Amanda

Ikea är ju skoj att gå på! Ha en fin fredag! =)

Camilla

hm, jag tror inte på den combon.. hellre ett ekfärgat bord. hoppas du får tag i något såsmåningom :)

hannah

Camilla: Nej, jag tror inte länge på den heller ...bordet var faktiskt inget fint irl..

Nicolasgrete

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.