Dagens Söta W med nyväckta modelldrömmar...


image2936


W har idag på sig:

Himmelsblå Ralph Lauren Piké
Rosa finstickad Ralph Lauren tröja
J Lindeberg jeans
Vita Lacoste skor


Söta W:s  pappa har nu tydligen skickat in W till diverse modellagenturer ,eftersom han  tycker att jag aldrig verkar komma "till skott" med den saken.
Jag får nog dock ,till mitt försvar på den punkten, säga att jag ändå varit på diverse auditions med W & E genom åren..men det viktigste är ju att de vill själva  . Jag tror inte W varit särskilt motiverad, förrens nu då .
Fine..är modellande något han vill hålla på med, jag är den första att stötta honom i det valet, det tror jag ingen av er som läser bloggen direkt tvivlar på ...:P
Och...W verkar nu vilja tjäna egna pengar till alla dataspel han vill investera i och alla kläder han bara måååste haaa ..det är en  lååång lista det ...phuuu!!

Sååå, vi får väl allt hoppas på att någon agentur hör av sig då.
Hur som haver så är han ju duktig på att posa..ellerhur?

Ha ha..tränad av sin mamma since baby-age ;)

Någon som behöver en söt och "världsvan" modell i 12 års åldern för tex. en webbshop,modevisning eller reklam-projekt?? Kontakta mig på mejlen:-)!
[email protected]
Självklart endast seriösa jobb!

Bilderna från Bodhi dyker upp senare idag,ni måste ju få se"the cutest underwear ever" oxå, måste bara hinna ladda upp ....och vinnaren  i tävlingen  ska självklart presenteras!

Trevlig Fredag!♥
14 kommentarer
Kelly

åh så söt han e! :-D och vilken stil! :-)

hannahsthlm

Kelly: hi hi..visst är han..tack :-)!

Heidi

Söt liten kille du har! : ) Hoppas också på Patrizia, speciell röst och mycket söt är hon. Ha en fortsatt trevlig dag!

hannahsthlm

Heidi: Tack :-)!Ha en fortsatt bra fredag du med!

maria

helt rätt, man får inte tvinga barnen, det räcker ju med att man uppmuntrar för mycket för att de ska känna sig pressade

Sessan


Kul! Han är så vacker den pojken!

Nina

Han är jättefin!

Kirsi

ah vilken sötnos..*ler*

maria

Tack söta du =)
Du får berätta hur det går om han kommer in på någon agentur =D

emelie

W ser ut som en riktig tjejmagnet ;) så söt så!

Helena

Hihi,jag har en söt 12-årig dotter som skulle passa till honom. *skojar lite* ;-) (Som också har gjort lite modelljobb).
Lycka till!

Cecilia

Väldigt fint/fina barn har du! Gillar W:s poser:)

Maria

åh, tänk om man var 12 år och ogift som min pappa brukar säga;P
fulkomligt gorgeous is he!skulle bli en perfekt modell!

Evelina

Söt kille du har! Kolla in en 9 månders lite modell ;)

Välkommen att spana in våran sida.. full av
barnmode..

http://robinsgarderob.blogspot.com/

Varmt välkommen