Cocillana , insvept och dagens...

Måste få ta och rek. den receptfria värktabletten  Eox  till alla som åker på en förkylning.
Vet nu inte om det är för att jag håller på att bli frisk den funkar, men idag känner jag mig iallafall better   .
Har dock en hosta from hell nu så jag ringde just husläkaren och ska hänga på låset till apoteket och hämta ut
Cociliana  sedan för att överleva dagen. Vad gör man inte ?
Igår såg jag ut som en eskimå med ögonspringor som tändstickor , imorse var det iallafall lite bättre, så jag kan bjuda er på lite bilder idag....
Nu ska jag springa och lämna Lilla-E strax och morgonens" förkylnings-outfit" ser ut såhär:

STOR halsduk grå från H&M (kan användas som en kobinerad mössa/halsduk...så praktiskt ;)
Skinnjacka svart H&M
Grå Lyle& Scott tröja (syns ej på bilden, här får man bylta på sig..)
Klänning svart American Apparel
Leggings svarta från H&M Young
Randiga benvärmare från Lindex
Avklippta boots, beiga, från Trollskor




Inte frisk,men iallafall bättre.....alltid något :-)!
Lilla-E sitter här bedvid och tycker bild nr 3 är en otroligt ful bild..ha ha...håller med...men den beskriver iallafall bra hur jag mådde igår  :P!

Ha  nu en underbar Torsdag!♥

10 kommentarer
Niklas Eriksson

Bild 1 var bäst! Bild 3 tycker jag inte är "ful" som Lilla-E utan mer smågullig på nåt vis. Lär ju säga att du ser riktigt bra ut på bilderna, trots förkylningen.
/Mvh Niklas

Linn

stackare, krya på dig!

Minna

Härlig outfit :D

Helena

Stackare då får du verkligen krya på dig!

Anna

javisst är den bra:)
vilken mysig halsduk du har!

Kelly

Stackare! då missar du Bodhi ikväll då? kram!!

Karin

tack:) fin outfit!

hannahsthlm

Niklas: Tack snälla :-)!
Kelly: Jo jag hoppas jag dyker upp ikväll och att jag står på benen ;) Kramis!

Anonym

Du är vääääldigt lik Caroline Af Ugglas.

Jimthale

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.