Wanted

image3077

Är halvt förfrysen efter fotbollsmatchen idag.
Varit ute ca 5-6 timmar i rad  och försöker nu bli "människa igen".
Och det är bara O k t o b e r...hmmm.
Måste verkligen investera i några rejäla vinterstövlar,att ha till vardags.
Dessa från Viking  verkar lovande , de är i mocka och GoreTex och har något inbyggt kallat EVA som ska hjälpa mot stötdämpning och kyla.
Pris 1.295 kr på  have2have    .

(Kan bli uggs om inget annat hjälper..risken finns ;)

Vad tänker du ha på fötterna i vinter?
5 kommentarer
mia dh

Jag har flera par vinterskor, bla ett par lila i mocka som passar bra i snön, men jag är på jakt efter ett par höga skinnstövlar.
Ha en härlig söndag:)

Tiina

något varmt det är en sak som är säker. Jag hatar att frysa om fötterna.

Niklas Eriksson

Jag kör nog mina svarta kängor från Ecco. Inte jättevarma
men dom är sköna.

/Mvh Niklas

Anna

Jag har mina "björntassar", ett par curlingliknande från Bianco, sköna och varma men lite för låga när det har snöat ordentligt!

emma

vilka fina skor.