Veckans Tips!


L oreal Wrinkle De- Crease Collagen Filler Eyes
ca 165 kr

Denna tub från L oreal är jag faktiskt nöjd  med.
(Tänk på att L oreal, Lancome och många andra märken produceras på samma ställe, ibland kan "budget" löna sig att åtminstone pröva!)
Denna "mirakeltub" kanske inte funkar på dem som har "djupa rynkor"runt ögonen, det kan jag inte garantera...
Men vill du trolla bort mörka ringar, små trötthetslinjer,ha en bra bas under ögonen innan du lägger foundation /concealer och få en jämnare yta kring ögonområdet så rek. jag den!
Veckans Tips!
Har du  något Tips på någon produkt du är nöjd med , som du prövat senaste tiden?
Dela gärna med dig!

Nu..rusa på lunchmöte snart....bråttom ;)!
Hörs!♥

7 kommentarer
mia dh

Låter intressant, ha en härlig måndag:)

hannahsthlm

mia dh:Ja:-)! Detsamma :-)! Kram!

elsa

Jag har prövat Toni & Guys hårspray fix it tror jag det hette. Och det är jag supernöjd med man behöver bara spraya lite grann så håller sig frisyren hela dagen.

elsa

förresten vad kostar den? och jag har inte rynkor runt
ögonen utan bara mörka ringar så tror du den kommer vara bra för mig? ;b

hannahsthlm

elsa: Vilket bra tips om Toni & Guy produkten:-)!
Hmm...jag minns ej exakt vad den kostade. Jag slängde kvittot..ska kolla upp det, men den var inte dyr..tror det var 120 eller 140 kr,iallafall på Åhlens.
Jag tror inte den funkar på rynkor,som det står på den.. små-rynkor isådanafall...så jag tror att även du skulle kunna använda densom inte har några rynkor. Jag har nämligen inte så mycket rynkor kring ögonen heller men använder den för att få bort mörka ringar och få ett jämtunderlag att lägga concealer på. Tycker den funkar utmärkt för det då den snabbt går in i huden! Man ser pigg ut på ett
kick! Smart produkt faktiskt..kanske kan du be att få ett prov om du är sugen att pröva ? :-)

hannahsthlm

elsa: Cirkapris är 165 kr för ögonprodukten,har nu kolat upp :-)!

Anonym

Har "L oreal Wrinkle De- Crease Collagen Filler Eyes" slutat säljas? jag har använt den länge, men nu hittar jag den ingenstans.