UTMANAD

Blev utmanda av Emma idag.
Jag är ju så himla bad på att anta era utmaningar så nu tänkte jag ta chansen på en gång innan jag glömmer bort det eller får något annat hinder;)

1.LÄNKA TILL DEN SOM UTMANAT DIG
2.BERÄTTA 7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV
3.UTMANA 7 PERSONER I SLUTET AV DITT INLÄGG
4. LÄMNA ETT MEDDELANDE TILL DEM DU UTMANAT


1. Jag gillar inte "stalkers", eller efterhängsna personer, har fobi.
2. Jag kan verka ytligare än vad jag egentligen är.
Jag engagerar mig endel för bla. Stockholms Stadsmission , Röda Korset och så har jag ett fadderbarn.
3. Jag har gått på två teaterskolor och läste typ bara Shakespeare, Strindberg och Dario Fo under flera år...inte ett enda modemagazin under den tiden:-)
4.Jag har otroligt svårt för att bli kär.
5.Jag har blivit interjuvad i tv 3 gånger och det var lika skumt och se och höra sig själv där på skärmen varje gång..
6.När jag var liten sa alla att jag var som Madicken eller Ronja, jag ville vara som Skipper istället ..ni vet  Barbies barn eller vad det  nu är..;)!.
7.Jag är nog ganska vidsynt och blir inte direkt  upprörd över småsaker.

Jag ska  komma på 7 personer att utmana...ska fundera till imorgon!
Då skriver jag vilka HÄR  .

Ciao!♥
6 kommentarer
Käthe

Kul att läsa! :)

hannahsthlm

Käthe: :-)!

http://www.beautyminds.com/

Himla rolig läsning.

Angelicas Closet

Ja roligt att läsa!
:)

Mortenmelissa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

Mortenmelissa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.