The kitchen

Lovade ju att visa er bilder på  vårt nya kök    .
Jag har ju inte flyttat dit än så det ligger lite sladdar som inte är färdigdragna...men det hoppas jag hantverkarna fixar till snarast.
Visst blev det elegant med det svarta kaklet till det rostfria och vita?!
Det  tycker jag iallafall, är supernöjd med det valet.
(hmm.. lessen att göra er besvikna, tyvärr har jag inte kaklat eller målat någonstans själv ;)
Imorgon ska ni få se Lilla-E:s rum!


Kök från Vedum och kakel Miami Black från Höganäs,
rostfria"vitvaror" från Bosch.

Ha en underbar Söndag!♥
Har grymt mycket idag...men ikväll ska jag verkligen ta tag i att svara på kommentarer/mejl!
Har inte glömt bort er!Man kan inte klona sig själv bara...tyvärr ;)!

25 kommentarer
Evelina

oj vad fint! dit skulle jag gärna flytta =)

Mammatilltvå

Oj vad fint ! Får jag fråga vad du jobbar med ? Måste kosta "skjortan" med denna renovering :)Tänker mest att detta måste vara en lgh du köpt ?! För inte får man välja & vraka bland vitvaror, kakel, köksluckor mm om det vore en hyresrätt. Och inte hade man lagt mer så mkt pengar själv heller om det vore en hyrd bostad

Anna

Tack så mycket ;-)

delinda

åh så snyggt och elegant =) roligt med något nytt!

DONNASANDRA

Mycket fint :-)

Anonym

skit snyggt!! precis så skulle ja vilja ha mitt kök!!

Fani

hihi tack för din komentar :D superfräsht kök :D(Y)

Caroline

ja visst är det. :)
köket ser verkligen jätte fint ut :)

S.A.N.D.R.A

Outfittävling på min blogg!!
Kika in vettja =]
KrAm!

Nina

Det ser jättefint ut!

Johanna

Jätte fin kök! Hoppas du får en bar söndag!! kram på dig /Johanna

Johanna

Oh my! Drömkök! Jätte snyggt och ser stort ut!

mia dh

Supersnyggt, ha en go söndag.

Nettan

Du är utmanad i min blogg =) Fint kök föresten!

Lene

Åhh vad fint! Ser ut precis som mitt drömkök:) Det finns inget som slår vitt, grått och svart som kombination!!!

Niklas Eriksson

Väldigt snyggt & smakfullt. Får väl hyra in dig som konsult när jag skall renovera mitt kök sen.
Hur min lägenhet ser ut ser du på: http://www.eriksson.org.uk/TheHome/
Har inte kommit så långt med renoveringen ännu dock.
Bildspelen visara före/under/efter eventuella reprationer.

/Mvh Niklas

Kristina

Verkligen supersnyggt!

hannahsthlm

Evelina: :-)

mammatilltvå: Ja det är en ny lgn jag köpt. Då kan man ju alltid välja tillval utöver standard. Självklart kostar det lite mer men de känns värt det ,att få som man vill ha det :-)!
Jag tjänar verkligen inte så mkt pengar just nu ,är i startgroparna med mitt företag,men har en del undanstoppat som nu kommer väl till pass!

Anna::-)

delinda: Ja det känns verkligen roligt :-)!

donnasandra: Tack, vad kul att du tycker det :-)!

linzOr: Ok:-) Va trevligt att du gillade det!

Fani:-)Tack själv!

Caroline: Tack!:-)

S.A.N.D.R.A: Ska kika in :-)!

Nina: Tack :-)! Hoppas helgen varit bra!

Johanna:Tack tack! Ha det fint du med!:-) kram!

Johanna:Hi hi..jaaa..jag är jättenöjd:-) Kramis!

Mia dh: Tack! Ha en härlig Söndagkväll nu! :-)

Nettan: Ska kika in till dig :-)!

Lene: Tack:-)! Visst är det en stilren och skön combo med dessa färger!

Niklas Eriksson: Tack!Japp..bara att kontakta mig så komer jag och kunsulterar :P!
Ska kika in på din våning, spännande att se :-)!

Kristina: Va kul att du tycker det :-)!

Fashion by a petite

Ser superfräscht ut. Hoppas du är nöjd, det skulle jag vara iaf. Hoppas du haft en bra helg också.

hannahsthlm

Fashion by a petite:Tack, jag är jättenöjd:-)! Hoppas din helg varit toppen den med!

Christine

Guuuud så snyggt! Gillar det mucho. ;-) Ska ni flytta till ny lägenhet eller?

Lisa

Superfint:)

vickan

Vad himla fint det var i köket. Där kommer ni nog att stormtrivas.

Stephanie

Svar: Tack :)
Hoppas du haft en bra dag!
God damn va snyggt kök, min sambo instämmer!

Libanlinea

Very Good! I love it.