Tänk va fint om man kunde hinna allt...

Mina älskade följeslagare, klimparna,  är borta i helgen. 
Missing...såklart.Men imorgonkväll är de hemma och röjer runt igen...:-)
Det är inte direkt ofta jag är"ledig" på helgerna/kvällar så jag hoppas ni läsare har översende med att jag sparar att svara på mejl, kommentarer och presentera vinnaren i Lancome-tävlingen till imorgon!
(jag är ju lite av en expert på att fixa saker på bloggen när killarna somnat annars ;)


Kanske är det Du som vunnit? Kika in imorgon eftermiddag!

Kram!♥
2 kommentarer
Niklas Eriksson

Får önska en trevlig lördagskväll. Hoppas "bubbelkvällen" blir bra trots klädbekymren.
Kör den klänning du hade på bild i förra inlägget, du ser riktigt snygg ut iden!

/Mvh Niklas

hannahsthlm

Niklas : Tack snälla:-)! Bubbelkvällen var väldigt trevlig! Får önska dig en fin Söndag!