Sushi for breakfast?


Äter du sushi till frukost?:-)


Ha ha...jag måste verkligen lägga om mina matvanor.
Krävs kanske lite träning, men det borde gå.
Den senaste månaden har det nog  varit värre än normalt  med mina oregelbundna matintag.
Har jag lunchmöte (som idag) så äter jag absolut inte frukost när jag vet att jag kommer äta lunch.
Att börja (mat-)dagen med sushimöte kl 11 kanske dock inte eg är så lysande.
Soya och rå fisk när man knappt ätit något på ett dygn? Aja..kanske så de gör i Japan för jämnan.
Jag är bara inte van :P

Jag fixar stor frukost till killarna varje morgon med oboy, mackor och yoghurt, men har grymt svårt att själv äta på morgonen..Är du en frukostperson eller inte?

10 kommentarer
anna

Nej jag kan inte äta frukost, det går inte! Så jag dricker en måltidsersättnings dryck varje morgon, funkar kalas! (cambridge)

Fanny

Jag är verklgen inte en frukost människa! går nästan aldrig, men försöker ibland.. men ne, tycker inte om det.. även fast det är den viktigaste måltiden trots allt. ;/

hannahsthlm

anna: oki..kanske något för mig :-)!

Fanny: Du är som mig då på den punkten..

Lene

det enda jag kan äta på morgonen är smoothie så det brukar det bli, när jag orkar:S

hannahsthlm

Lene: Smoothie är ju toppen, så nyttigt också ju :-)!

Niklas Eriksson

Well är nog som dig på den fronten. Ingen frukost för min del heller. Bortsett från lite cola då...
Annars äter inte jag så gärna före 1700 på dagarna.

/Mvh Niklas

hannahsthlm

Niklas: åhh..vad härligt att det verkar finnas fler som jag..trodde nästan jag var ensam om att dissa frukost, men det verkar ju inte så nu då:P!

En Mölnbobos Liv

Jag gillar verkligen att äta frukost, typ hotellfrukostar, dock är jag lite slarvig att äta hemma. Fast nu när jag är mammaledig så brukar jag lyckas få i mig lite gröt, det är gott och så kaffe till förstås.

issa

Jag älskar frukost tyvärr så har jag inte hur mkt tid som helst så det brukar bara bli typ lite fil eller så.. på helgerna vräker jag i mej destå mer:p

Dreamteamparty

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!