Surprise!

Vad förvånad jag blev idag när jag kom hem, trött och stressad, och upptäckte  ett paket från Shopping4net ,
med linser jag beställt.
Med fanns nämligen även en söt lila nessesär med Lancome Hypnose mascara och
ett minigloss , Juicy Tubes.

Brukar inte gilla Juicy Tubes men det här var toppen!
 Måste leta efter det i butik sen.
God doft och smak och inte alls så "klibbigt" som jag minns mina andra Juicy Tubes.
Eftersom det är ett minigloss så hittar dock inget nr på det...
men ...me like it a lot då det verkligen bara ger glans och ingen färg!
Ska se om jag kan klura ut vilket nummer det motsvarar i butik.

Vad tycker ni?
Gillar ni Juicy Tubes eller inte ?
(man brukar vara antingen eller i det fallet ;)

19 kommentarer
donnasandra

Älskar alla Juicy Tubes jag testat :-)

Johanna

Vad kul med lancome produkter istoppat :)

S.

Alltid kul med paket ^^

Angelicas Closet

Vad roligt med ett litet paket!

Ha en bra kväll. =)

hannahsthlm

donnasandra: Ok..det har inte jag gjort..så därför blev jag positivt överraskad av detta. Har tyckt de andra varit för klibbiga..men detta var grymt..som sagt ;)!

Johanna: Ja verkligen .-)!

S.: Japp.-)

hannahsthlm

Angelicas closet: Ja det förgyllde min kväll lite ;)! Ha en fin afton du också :-)!

Maddis

Jag gillar Juicy Tubesen!!!Enda nackdelen är ju som sagt då klibbigheten....Speciellt om man har långt hår,då kan det vara riktigt jobbigt!Och eftersom jag då är en Dioraddict,-vilket inte blev bättre efter en oerhört inspirerande och fantastisk kurs hos underbara Dior,jag ÅT Dior i veckor efter...-(Du skulle ha sett min otroligt vackra goodiebag när jag traskade därifrån,en alldeles bedårande vit papperspåse med den tjusiga loggan på fullproppad med produkter,då kände man sig som en riktig liten prinsessa!)så kan jag rekommendera deras senaste tillskott på glosskanten,inte klibbiga och liiiite mindre glans än ett traditionellt men fullt tillräckligt och med ett gott resultat som följd!Ta absolut en kik på dom,fina färger är det också.Å så ett litet "insidertips",kika in på närmaste Kicks och kolla efter om dom rear ut "Liparazziglossen",ett helt ok vardagsgloss med belysning i skaftet och en liten spegel på hylsan.Dom har nämligen kostat 235:- men säljs nu betydligt billigare;-)så dom är värda att fynda!

anna

Jag älskar Juicy Tubes, brukar få olika varje jul ;)

Olga

Det är nyans nr 33 och den heter Pamplemousse Rose!
Jag har en likadan JT fast i fullsize :)

mikaela

jag har faktiskt aldrig provat! haha! är väl den enda tjejen i sverige som inte har gjort det..

Frida

Det blir ju mest spontan köp, så det är lite kul att verkligen leta.
Vänta på paket är alltid kul också, om allt passar när det kommet fram ;)

Frida

Mössor var det också, har du kollat indiska? De har jättefina. Sådär halvtjocka så att man kan ha dem om man är inne också ;)

Louise

Fick du med produkterna på köpet? :D i sånna fall ska jag nog också testa att beställa därifrån. Älskar gratisprodukter (A)

hannahsthlm

maddies: åhhh..kan se den där Dior goodiebagen med allt framför mig..vilken lycka ;)! Tack för tipsen, har testat en hel del från Dior eftersom jag är dior Junkie med stooort D :P..men Liparazziglossen har jag änsålänge aldrig lyckats pröva .-)!

Anna: Kul:-)

Olga: Nu var du en ängel vännen, tack :-)!

mikaela: ha ha..ja de flesta verkar antingen gilla eller ogilla dem ..så du får väl se vad du tycker när du väl kommer till skott ;)!

Frida : Ska kolla Índiska igen, var någon vecka sedan jag kikade in där..känns som jag letat överallt annars..typ ;)! man en vacker dag så springer jag väl på den perfekta,kan man hoppas:-)

Louise: Ja, det kan dock vara så att jag fick den lilla söta lila lancomenessesären för att jag är typ stammis..ha ha..men pröva kan du ju alltid ;-)!

Jelena

Visst gillar jag Juicy Tubes!

Sessan

Jag AVSKYR klistrigheten, men ÄLSKAR dofterna, färgerna och tuberna :-D Jag använde alltid Juicy tubes då det var den enda typ av glans som fanns på tub, men det var ju på stenåldern ;-) Idag har jag oftast Biothems tub gloss som känns mjukare på läpparna.

Marie

De nya Juicy Tubes är mindre klistriga än e gamla. Tur är det för förutom att man fastnade med håret i dem är de totalt UNDERBARA =)

queenpeach

tror du skulle gilla vissa av mina outfits. för att inte tala om min superduperkräm :)

Rasmuslinn

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!